Een webshop maken

Hooi,

Ik wil graag een webshop beginnen, en nou heb ik bij one.com gekeken en die lijkt mij wel handig (iemand ervaring) Maar betaal je daar dan jaarlijkse kosten? Want de eerste keer zou ik dan ongeveer 40 euro betalen maar weet iemand hoeveel je dan per jaar moet betalen? En iemand nog andere sites waar je een eigen site kan maken die goed zijn?!
Alvast bedankt!

strato.com is heel goed en goede service maar wel redelijk prijzig. (27 euro per maand ofzo?) Ligt er maar net aan hoe professioneel je het wilt hebben. Via webz.com kan het ook geloof ik.

Het hoeft niet super professioneel… ¤27 vind ik alleen wel een beetje duur :s
Ik kijk wel even bij webz.com
Dankje!

Zoals ik in dat andere topic al heb uitgelegd, als je niets van codes of websites maken afweet dan moet je gewoon een kant en klaar pakket nemen, en one.com heeft die helaas niet.

Vrienden van mij hebben hier;
http://www.is.nl/
een webshop, staat dat het vanaf 15 euro per maand kan.
Geen idee of dat goedkoop is, het is in ieder geval wel heel gemakkelijk te bedienen en maken. Er zit een hele wizard in die je doorloopt. Je begint met de layout kiezen, dan de pagina’s, dan de indeling, dan de noodzakelijke informatie (ze helpen je ook bij wat er persee op een webshop moet staan aan gegevens.) en dan kun je alles gaan personaliseren, kleuren, plaatjes etc.

Heb je er trouwens overna gedacht dat je je dan ook in moet schrijven bij de kamer van koophandel?

Oke, bedankt!
Uhm nee?! Maar weet ook niet zeker of ik het ga doen, ben even informatie aan het zoeken enzo…

Aangezien je dan een ‘eigen bedrijf’ hebt, moet je ingeschreven zijn bij de kvk, en moet je dus ook je inkomen enzo gaan melden bij de belasting. Anders ben je strafbaar.

Okee O.o
Dat wordt dus niks dan…

ik zou even hulp aan sandien vragen, die weet er heel veel vanaf

Ja ze had me al een beetje uitgelegd een keertje… Ik ga het nog wel even aan haar vragen!

had me al een beetje uitgelegd een keertje… After a meeting Coach Factory Storeon the cathedral’s steps of the free-for-all governingChanel Handbags body for the London protest,Coach Outlet a group of Americans from the encampment Louis Vuittontook the subway to Grosvenor Square, site LV Outletof the American EmbassyCoach Outlet. There, flourishingCoach Outlet their passports,Coach Outlet the Americans unfurled a banner that read “They cannot evict an idea.” Ik ga het nog wel even aan haar vragen!