Een vriendje verweg, WAAR ZIJN MIJN LOTGENOTEN ?

M’n vriendje woont ver weg, nouja 30 kilometer. Ik zie hem als het mee zit 1 keer per week, en anders 1 keer in de twee weken. Ik word er echt gek van en zit er snel mee als hij met andere meisjes afspreekt. Toch ben ik al tien maanden met hem samen. Ben ik de enige ?

ik denk dat jullie elkaar wel vaker kunnen zien toch, ik vind 30 kilometer niet extreem ver…

Whut? 30 kilometer vind ik absoluut niet ver.

Hoe oud ben je?
Mijn vriend woont namelijk ook 30km verderop en zien elkaar minstens 1 dag doordeweeks + het hele weekend. Maar wij hebben dan ook rijbewijs + auto :slightly_smiling_face:

30 kilometer =O? Ik wou dat die van mij zo dichtbij woonde :’) Die van mij woont 100 km weg. Ik zie hem ook 1 keer in de week of 2 weken.
Ik ben dan weer niet jaloers. Natuurlijk vind ik het soms niet leuk als hij wat met vriendinnen gaat doen, omdat sommige gewoon erg knap zijn of hem leuk hebben gevonden/vinden. Maar ik heb ook m’n jongensvrienden, dus ik weet dat het echt platonisch is. En ik weet echt wel dat hij voor mij gekozen heeft.

Geen rijbewijs en dus geen auto, het is niet extreem ver maar mn ouders zijn niet echt de makkelijkste met openbaar vervoer en alles.

En zijn ouders dan? Mijn vriend woont in Utrecht en dat is 35 km, maar hij komt altijd om de 2 dagen naar Amsterdam toe, misschien dat je hem laat komen?

http://forum.girlscene.nl…/list_messages/170632/146
(Geen reclame voor mijn eigen topic hoor c’’’: x) )

Maar idd dit is niet zo heel ver… Zeker met mensen vergeleken in dat topic

Hij komt weleens met de trein, en ook zijn ouders brengen hem of halen mij weleens op … Serieus ik heb de laatste tijd het idee dat zijn ouders me beter begrijpen dan mn eigen ouders

Maar waarom komt hij dan niet wat vaker?

Omdat mn ouders 1 x per week wel ‘genoeg’ vinden …

Najaa wat zeiken jullie nu als je hem tenminste 1x in de week ziet :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Denk na aan de mensen die t nog erger hebben…
1x in de maand ofzo?;p
En jaa je hebt natuurlijk lucky birds met 1x per dag maar kom op, zij hebben dan niet het gemis na zoveel maanden en dat het een gewoonte voor hun word.
AMEN hihi :3 :grinning:
Natuurlijk blijft het vreselijk kut!

aaaah zo dus! Haha, mijn ouders, familie etc. zijn ook zo, maar omdat ze hem onderhand na een jaar kennen en ik best opstandig ben hebben ze geaccepteerd dat om de 2 dagen wel goed is, misschien kun je er met je ouders over hebben dat jullie al best lang(??) met elkaar hebben en dat het gewoon niet meer te trekken is en jullie elkaar ontzettend erg missen.

Nou, ik heb de laatste tijd veel ruzie met mn ouders, vaak begrijp ik nieteens waarom, maar toch. Zijn ouders vinden het altijd super als ik bij hem ben, en vragen of ik vaker kan komen enzo. Maar alsnog zijn mijn ouders er op een 1 of andere manier negatief over. Ik heb nu een paar weekeinden bij m geslapen, en ik voel me echt thuis bij hem. Jammer dat mn ouders er nog steeds hetzelfde over denken, 1 week is genoeg U.U

Aaaah, nja ik denk wel dat ze het op den duur accepteren. Tot die tijd moet je blij zijn dat je bij hem mag slapen dat mag ik niet haaha!

mijn vriend woont ook ver weg, 85km. ik ben 15, en moet altijd door m’n ouders gebracht worden(ik mag niet met ov), maar gelukkig gaat hij binnenkort verhuizen en dan woont hij nog maar 10k bij mij vandaan:)

Wees blij dat hij nog zo dichtbij woont.
Mijn ex woonde in Italie. Dat is pas kut…

mijn vriend woont ook 30 km verder.
zo ver is dat niet. met de trein ben je er zo.

vind dat je je een beetje aanstelt eigenlijk.
maar je bent 15 toch? dan hebben je ouders nog steeds te zeggen over je wat je wel en niet mag.
en op zo een leeftijd vind ik het ook niet echt nodig om bij vriendjes te slapen enzo.

Mijn vriend woont 40 km verderop. Daarbij zit hij twee weken lang elke maand in Duitsland :frowning_face: snik snik, zonder internet dus af en toe bellen omdat het anders veeeeeel te duur wordt.