Een vriendje die rookt

Zou jij een vriendje nemen die rookt, of zou je hem daarop afwijzen??
Of zou jij hopen dat tie stopt zodra jij met hem hebt, of het maakt je niet uit, of je rookt zelf, GEEF JE MENING :grinning:

Ik ben er geen fan van, eerst zou ik gezegd hebben dat ik iemand dan perse niet wil. Maar als hij voor de rest super leuk is en er rekening mee houdt dat ik het niet erg prettig vind zou ik het niet heel erg vinden.

Het maakt mij niet uit.

das een punt waar ik op afknap, maar als hij het roke zou opgeve voor mij, dan zou het altijd ng wel iets kunne worde…

roken is stom dom en vies! Ik zou mn vriendje niet daarop afwijzen maar hij moet in ieder geval niet roken bij mij in de buurt…

rokers sucken …

sorry jongens, ik ben niet zo heilig, ik rook zelf tijdens 't uitgaan soms wel, dus een jongen die dat ook doet zal ik niet afwzijen

ander verhaal is 't natuurlijk als hij drie pakjes per dag rookt… dat is gewoon smerig

Het is toch een vriendje dat rookt(A)?
Maar ehm… ik heb er niks op tegen, zolang hij het maar niet in mijn gezicht uitblaast.=)

hij moet weten of hij rookt.
ik vind het dom om hem te laten stoppen voor mij. dat zou ik nooit doen.
hij moet weten of hij rookt, daar heb ik niets op in te brengen.

Mij maakt(e) het niks uit … mijn ex rookte ook …

Maar sinds een paar jaar kan ik er niet tegen, heel raar, opeens krijg ik hoestaanvallen, of krijg ik het bloedheet als ik bij iemand in de buurt zit die rookt… mjah het zal wel ;/ … dus nu zal ik het niet meer willen eigenlijk ;p

Ik ben zo blij dat m’n vriend niet rookt!! :slightly_smiling_face:
Zelf heb ik vroeger gerookt, maar nu ik (al bijna twee jaar) ben gestopt moet ik er echt niets meer van hebben. Ik zou het ook echt een groot probleem vinden als m’n vriend zou gaan roken ofzo.

ik knap er zeker op af…

het maakt me niet uit…liever niet maar als ie het doet moet ie het zelf weten…

ik zou hem erop afwijzen ja, ik vind het echt de grootste afknapper die ik kan bedenken… -.-

Ik zou liever hebben van niet, maar hij moet het verder zelf weten

maakt mij niks uit.
best raar, ik val gewoon op sexy rokende jongens! :stuck_out_tongue:

Om eerlijk te zijn rook ik heel soms op een speciale gelegenheid. Maar ik zou hem daar niet op afwijzen, als het zijn keus is om een vaste roker te zijn dan is het zijn keus. Ik heb dan liever ook niet dat hij constant rookt maar een paar per dag kan ik wel mee leven maar een pakje per dag dan zou ik willen dat hij mindert.

Ik zou daar enorm op afknappen ja. Maar als je verliefd bent en het toch wilt proberen, zou ik er misschien vrede mee kunnen hebben. Zolang ik er maar niets van merk.

ik ga iemand nie alleen afwijzen omdat hij rookt, ick zou wel willen dat hij stopt ofsoo. maar als hij voorderest helemaal top is laat ick hem niet lopen door die stomme sigaretten.

de sigaret of mij,
dan mag hij lekker kiezen x]

maar als hij voor de rest super knap en alleen maar rookt tijdens uitgaan, dan i don’t care :stuck_out_tongue: