Een vriendin vn internet is fake.

Ik ken haar al een tijdje van internet en we waren goede vriendinnen.
Nou vroeg een vriendin in rl of ik een leuk scene kapsel voor haar wist,
dus ik ging googlen.
Kwam ik ALLE foto’s van die ene vriendin (vn internet) dr hyves tegen… alleen dan op een andere site.
Dus ze had alle foto’s van internet gehaald.

Weet iemand wat te doen?
Ik heb onder elke foto de google link gezet, maar ze heeft nog niet gereageerd.

Oh mijn god gebeurt dat nog steeds? Scene foto’s pikken?

Mja ze heeft tegen je gelogen eigenlijk, ik zou vragen waarom.

wie weet is het geen ‘ze’

Uhm, eerst duidelijkheid van hem/haar vragen, en als je dat niet krijgt niet meer met haar chatten ofzo.

Misschien is het wel een echte vriendin van je met een fake account?
Mhh ik zou vragen aan hem/haar …

omg, zo iets had ik een keer op tv gezien! Een programma van BNN. Een jongen was al 2 jaar hopeloos verliefd op een meisje die zei dat ze in belgie woonde. Hij met dat programma naar belgie gegaan om haar op te zoeken, is hij daar geen meisje te vinden. Haha. Dus toen hebben ze iets via de computer gedaan zodat je er achter kan komen waar iemand woont… En bleek het een meisje uit zijn dorp te zijn die verlieft op die jongen was haha.

dat is ook triest xd. maar ik zou haar er idd mee confronteren en vragen waarom ze dat deed.

die heb ik ook gezien, was een zooo’n schattigee jongen ;'D

Haha hoe heet dat programma ben benieuwd?

Waarom zegt iedereen vragen waarom ze dat deed?
Als ze fake is, waarom verwijder je haar dan niet gewoon? Straks is het een 50 jaar oude man of zo.

Ieuw ik zie nu echt een 60 jaar oude man met overgewicht en overbeharing, in wit ondergoed, met zo’n wit hemd die ‘gezellig’ met jou aan het mailen is. Bah. Ik zou die persoon verwijderen, en nooit meer iets naar mailen.

loverboys.

Maar dat meisje daar was niet eens verliefd op die jongen, ze vond het gewoon
leuk om te faken dat ze iemand anders was

Je typt heel vervelend, heb het wel 3 keer door moeten lezen! Sorry, maar is als eerste best storend ;p
Maar als ik jou was zou ik vragen waarom zij/hij dat doet, en het contact zou ik denk ook verbreken. Lekkere vriend(in?) is dat, liegen over wie diegene is kan echt niet!

Oowh waar kan je die aflevering weer terug kijken dan ?

Ik heb al gevraagt waarom ze dat deed, maar ze geeft steeds geen reactie.
Jah gatver zometeen is het een man O_o’
maar ze had op hyves dus ook een ‘vriend’ (internetrelatie) en die dacht dat zij het echt was op die foto’s. Ik heb het hem maar gezegt dat al die foto’s nep zijn, moet hij maar zien wat ie er mee doet ><

bedankt voor jullie reacties’!

Vraag het aan haar, en anders: verbreek het contact.

gewoon gelijk contact verbreken, waarom zou zij toegeven dat ze fake is?

Inderdaad!

ow oke bedankt
weet je ook hoeveelste aflevering?

Ik wil ook weten hoeveelste aflevering het is!