Hoi iedereen.
Ik hardloop nu al even en sinds vorige week doe ik het een aantal keer samen met een vriendin van me. Vorige week drie dagen achter elkaar gedaan en toen kwam ze ermee dat ze t in t vervolg drie keer per week wilde doen zodat het geen verplichting dient te worden dit elke dag samen te doen.
Dus elkaar drie keer per week zien was genoeg zo. Tenminste zo interpreteer ik dit. Wellicht geen goede interpretatie
Nu kwam ze er afgelopen maandag mee dat ze gisteren krachttraining ging doen (fitness, iets waar ik in een heeeel grijs verleden wat ervaring mee heb, dat was toen vanuit school een paar keer met gymles)
En ze zei later op de avond toen we bij haar waren, ’ ow dat kunnen we misschien ook wel samen gaan doen, dan kunnen we elkaar aanmoedigen’ Ik dacht eerst van he…
Bedoel de vorige week laat ze me weten 3 keer per week zat te vinden en nu zien we als ik dit ook ga doen elkaar zeker 4 keer per week.
Komt bij dat ze sinds begin deze week weet dat ik nog een goedkoop treinkaartje heb van zo een winkel actie. Die moet voor eind volgende maand op. Zegt ze van o ik heb er ook nog eentje, kunnen we misschien samen gaan.
Ik vind t op zich niet erg maar t lijkt erop dat ze erg naar mij toetrekt. Ik hoor haar ook weleens vaker praten over vriendinnen van haar enzo maar ze lijkt er nooit mee af te spreken. Als er al met iemand word afgesproken dan is dat met mij zo lijkt het.
Ik weet niet echt goed hoe ik hiermee om moet gaan, hebben jullie tips?