een vriendin steelt van me ?!

ik wist niet waar ik hem moest plaatsen, dus dan maar hier.

ik heb een meisje in mijn vriendinnengroep waar ik altijd heel veel lol mee heb met uitgaan enzo.
maar laatst gingen we een paar nachten bij een meisje slapen. maar toen ik gister naar huis ging en me tas uitpakte, miste ik een paar spullen zoals een bh, mp4 enzo. dus ik ging aan mn vriendinnen vragen of iemand die toevallig had. en 1 meisje zei dat ze dat meisje er mee zag lopen enzo en dat ze hem daarna ook niet weer heeft gezien.
wat blijkt ? dat meisje zit spullen van mij te stelen. en ze wil t tot nu toe niet toegeven en ik weet echt niet wat ik er me moet. ze is zo’n goeie vriendin ! ik wil haar hier door niet kwijt …

Dubbel :expressionless:

Waarom zou je vriendin in godsnaam jouw BH stelen?!

Wtf.

Ookal een bh?

Idd wtf waarom zou je in godsnaam een bh van iemand stelen :’)
Naja, confronteer haar ermee, ga desnoods naar dr ouders toe en zorg dat je je spullen terug krijgt?

Precies wat ik dacht. :’)

Goeie vriendinnen stelen niet ;’’)

Wat is dat toch met vriendinnen die BH’s stelen tegenwoordig? :’)
Anyway, gewoon keihard confronteren (samen met je andere vriendinnen/ouders)

blijkbaar toch niet zo een goede vriendin dan jij dacht

Zij zal toch niet 'n écht goede vriendin zijn om BH’s van je te stelen? Je verteld dat een meisje gezien heeft dat zij met jouw BH, spulletjes enzo had zien lopen? Het beste is dat jij er samen met diegene, het meisje die het gezien heeft, samen sta je immers sterker, je “goede” vriendin ermee confrorteer.
Strekte en succes, Wendelientje

Waaarom zou je een bh stelen? Serieus rare kinders van tegenwoordig… Praat met dr, en desnoods jat je je spullen weer terug

dan is het dus geen goede vriendin dan je dacht

Haha nieuwe rage, steel de bh van je beste vriendin!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Stelen is sowieso al not done (om in het cosmogirls te praten), maar een BH STELEN, dat is toch wel apart :pensive:

Als ze niet wil toegeven is het misschien toch niet zo’n goede vriendin…