Een vriendin heeft via mijn mobiel smsje gestuurd naar mn crush.

Hey meiden hier komt een beetje lang lulverhaal:

Al een tijdje heb ik een oogje op een hele leuke jongen, en tijdens t stappen dan hebben we ook wel de hele tijd oogcontact en zo en gaan we kletsen. En als we kletsen is het super gezellig, en kunnen we flink lachen met elkaar. Alleen via de sms is hij zo vreselijk kortaf of soms smst hij gewoon helemaal niet terug. Dus ik zei zo voor de grap van jij bent ook wel een droogkloot over de sms, en toen vertelde hij dat hij een hekel aan via de mobiel heeft en hij gewoon liever in het echt praat.

Nu was ik vorige week op stap met een vriendin en toen zei k dat ik hem wilde smsen want hij liet ook maar niks van zich horen. Toen zei ze kom maar met je mobiel dan typ ik iets maar ik verstuur het niet hoor!!
En opeens zei ze: kijkkkk, ik heb het verstuurd! hahaha!

Had ze dus: ‘‘Maar 1 ding ik vind je echt heel leuk want vind je van mij?’’ verstuurd… :pensive:

Ik word niet zo snel boos dus ik moest er wel om lachen maargoed, ik heb nog niks terug… En gisteren kwam ik hem tegen in de kroeg (althans ik zag hem staan en hij mij ook) en keek hij de heeele tijd naar mij, heb hem heel vaak recht in de ogen aangekeken, maar hij stapt echt niét op mij af en ik ga ook niet altijd op hem afstappen… Want hij smst mij ook nooit…

Wat denken jullie over deze situatie en wat er in zijn hoofd om gaat?:stuck_out_tongue:

Mijn dank is groooot als je dit hele verhaal gelezen hebt :bowing_man:

Over de situatie heb ik geen mening en over wat er in zijn hoofd om gaat heb ik geen idee, want ik ken hem niet.

Wat een kutactie van je vriendin, vooral als ze zegt dat ze het niet verstuurt ! Ik ken hem niet dus geen idee wat er in zijn hoofd omgaat, maar als je het wilt weten, stap je op hem af!

Als hij niks terugstuurt, zou ik denken dat hij dus niet geïnteresseerd is.

Wat een kinderachtige actie van je vriendin zeg, ik heb altijd een hekel aan dit soort ‘grapjes’. Ik denk ook niet echt dat hij geïnteresseerd is als hij niet reageert, hij heeft je verteld dat hij niet houdt van contact via sms’en en dan krijgt hij nota bene een sms van jou met zo’n persoonlijke vraag erin, lijkt me een afknapper.

Maar in het echt dan hebben we samen heel veel lol, is die met mij aan het flirten… En hij gaf wel aan dat die smsen kut vind

Ja ik schaam me ook dood dat hij dat smsje had gekregen… :flushed:

Vraag hem gewoon wat hij van het smsje vond!

Ik zou serieus flippppennnnnnn en contact met mijn vriendin definitief verbreken

Nee maar serieus, ik vind echt dat ze daar echt niet mee weg kan komen… Je moet je grenzen kennen.

als ik jou was, was ik toch op hem afgestapt en hem ffe vertellen dat jij dat smsje niet hebt verzonden. lijkt me wel handig als ie dat weet, aangezien hij al heeft gezegd dat ie smssen niet leuk vindt?

Ja maar ze heeft het vorige week ook al geflikt, heeft ze ook een smsje gestuurd. Een heel simpel hoe is het smsje maargoed… Toen had ik naar hem gestuurd sorry dat was N … En dan vind ik het raar om nou weer te zeggen sorry dat was N weer, dan is daar de geloofwaardigheid ook zo vanaf haha. Maar zei vind die jongen ook best leuk, dus ik denk dat het een stukje jaloezie is… Moet wel

Ik zou heel duidelijk maken dat je dit niet vind kunnen. Ik vind het belachelijk dat ze zo doet! Wat kinderachtig zeg!

Is hij niet gewoon verlegen?

Ik zou eerlijk gezegd contact met hem zoeken ‘in het echt’. Hij gaf zelf ook al aan dat hij liever niet smst. Als je een keer met hem wat gaat drinken ofzo kan je lekker met hem praten. Ik zou dan niet over dat smsje beginnen en gewoon afwachten wat hij ervan zegt. (:

Niet echt een coole actie van je vriendin.
Het smsje is nu eenmaal verstuurd dus je kan wachten op een reactie.
Als het te lang duurt kan je altijd nog iets sturen als een excuus en dat je vriendin het heeft verstuurd.

Dat heeft mijn vriendin ook een keer gedaan, woedend dat ik was! Het ging net goed tussen ons en na dat smsje iets minder… Niet echt alles weg maar wel ongemakklijk zeg maar. Toen ik alle moed bij elkaar had verzameld ben ik op hem afgestapt en heb het hem uitgelegd.
Hij vertelde dat hij het helemaal niet zo’n big deal vond maar hij zat er wel mee dat ik hem leuk vond. ( Ik vond het trouwens raar dat hij dat nog niet wist nadat we hadden gezoend ) Maar hij was ( blijkbaar na onze zoen ) homo… En dat terwijl hij degene was die altijd flirtte en het initiatief nam om me te zoenen!

Niet het einde wat ik had verwacht :’)

Maar om een lang verhaal kort te maken: Leg het hem uit! En hoop op een ander einde dan ik had.

Misschien is hij verlegen je onder ogen te komen na die sms.
Wat ook kan is dat hij jou leuk vindt om mee te kloten als hij je tegenkomt met uitgaan maar eigenlijk verder niet echt in je geinteresseerd hebt en niet aan je gebonden wil zitten qua smsen. Ik zeg dat namelijk ook altijd tegen jongens “ja ik hou niet van whatsapp”, maar dat is meer omdat ik geen zin heb in die eeuwige gesprekken.

Ik heb het idee dat ik dit verhaal aln is eerder heb gelezen? :cold_sweat:

Deja-vu misschien?:stuck_out_tongue: