Hey meiden hier komt een beetje lang lulverhaal:
Al een tijdje heb ik een oogje op een hele leuke jongen, en tijdens t stappen dan hebben we ook wel de hele tijd oogcontact en zo en gaan we kletsen. En als we kletsen is het super gezellig, en kunnen we flink lachen met elkaar. Alleen via de sms is hij zo vreselijk kortaf of soms smst hij gewoon helemaal niet terug. Dus ik zei zo voor de grap van jij bent ook wel een droogkloot over de sms, en toen vertelde hij dat hij een hekel aan via de mobiel heeft en hij gewoon liever in het echt praat.
Nu was ik vorige week op stap met een vriendin en toen zei k dat ik hem wilde smsen want hij liet ook maar niks van zich horen. Toen zei ze kom maar met je mobiel dan typ ik iets maar ik verstuur het niet hoor!!
En opeens zei ze: kijkkkk, ik heb het verstuurd! hahaha!
Had ze dus: ‘‘Maar 1 ding ik vind je echt heel leuk want vind je van mij?’’ verstuurd…
Ik word niet zo snel boos dus ik moest er wel om lachen maargoed, ik heb nog niks terug… En gisteren kwam ik hem tegen in de kroeg (althans ik zag hem staan en hij mij ook) en keek hij de heeele tijd naar mij, heb hem heel vaak recht in de ogen aangekeken, maar hij stapt echt niét op mij af en ik ga ook niet altijd op hem afstappen… Want hij smst mij ook nooit…
Wat denken jullie over deze situatie en wat er in zijn hoofd om gaat?
Mijn dank is groooot als je dit hele verhaal gelezen hebt