Ik twijfelde beetje of ik een topic zou aanmaken maar doe het toch maar.
Ik heb training van een trainer en een hulptrainer. Mijn trainer is jaar of 30 en mijn hulptrainer is net 18. (ik ben zelf btw bijna 17). Op training is gewoon altijd gezellig met mijn team en hulptrainer staat ook wel eens bij ons, na wedstrijden etc.
Sinds een tijdje (± 3 weken) praat ik veel met hem via whatsapp enz. over best wel serieuze dingen. (problemen etc.) We zijn vrienden geworden omdat we over dingen zijn gaan praten waar hij, maar ook ik mee zit enz. Anders was ik eigenlijk nooit vrienden met hem geworden denk ik. Ik vind het een hele aardige jongen maar had het van te voren nooit verwacht. Ik ben nu onderhands ook 2 keer bij hem thuis geweest, maar ik weet eigenlijk niet echt wat ik er mee aan moet.
Aan de ene kant wil ik graag vrienden met hem zijn (ik voel niks voor hem, hij vind mij volgens mij wel een leuk meisje maar hij weet dat ik op moment niemand zie zitten en eigenlijk ook niet op zoek ben naar een relatie, maar dat is op zich mijn probleem niet). Maar aan de andere kant vind ik het ergens raar. Hij is mijn trainer, en ik kan er niet echt met mijn vriendinnen over praten, dan moet ik vertellen waarom ik opeens veel met hem praat (ze kennen me langer van vandaag, ze weten dat ik niet zo snel veel contact met hem zou zoeken voor de lol). En dat wil ik echt niet. Ook gaat hij best snel met vriendschap opbouwen, ik ken hem 3 weken goed en vraagt vaak om af te spreken. Ik vind het gezellig maar ik vind het toch ergens apart.
Ik weet niet wat voor advies ik precies verwacht, maar misschien gewoon een reactie met hoe jullie er over denken?