een vriend verliefd op mij !! Wat doen?

hi

een jongen in mijn klas waar ik heel goed mee overweg kan is verliefd op mij …
dat denk ik toch …

hij geeft me veel aandacht op msn en op school
vindt me de mooiste van de klas ;o enzo van die dingen
als hij op MSN weg gaat doet hij altijd van die roosjes en kusjes…
hij doet echt alles voor mij als ik hem iets vraag!
het lijkt echt alsof hij verliefd op mij is

maar ik ben helemaal niet verliefd op hem … in tegendeel ik wil gewoon vrienden zijn …

moet ik er nu iets over zeggen? of moet ik wachten tot hij zelf een stap verder zet om dan in te grijpen?!

xx

ik heb net hetzelfde probleem…

join the club!

Ik zou zo snel mogelijk duidelijk maken dat je gewoon vrienden wil zijn want anders blijft hij hoop houden als je er niks van zegt.
En stel je voor als hij de volgende stap in het openbaar zet, heel erg gênant.

bedankt
maar hoe maak ik het duidelijk!?

Misschien vindt hij je niet eens leuk. Ik ken zat mensen die dat bij iedereen doen. :l
En anders: gewoon helemaal niks.

er zijn veel meer dingen dit is gewoon een korte samenvatting

Ja, had ik ook…
toen smste die me allemaal dat ie over mij zou dromen en dat ik m wakker zou kussen ofzo.
toen smste ik terug: als ik over jou zou dromen zou ik een nachtmerrie hebben:p
hij: ging ik erin dood dan?
ik: nee als je me zou kussen:p

misschien beetje hard, maar t was wel duidlijk

Ik zou gewoon afwachten totdat hij een stap onderneemt, het is namelijk voor jou ook genant als je in een keer tegen hem zegt, IK MOET NIKS VAN JE, als hij je niet als meer beschouwt als een vriendin.

Wacht het gewoon af, en als hij een duidelijke stap neemt dan kan je zeggen sorry maar ik wil gewoon vrienden blijven, en als hij kleine subtiele hints geeft zou ik daar niet al te veel op ingaan zodat jij zelf ook al subtiel zegt dat je verder niks van hem wilt

Nou dat is gewoon lullig, of vond je hem tótaal niet leuk ofzo?

Nou wat ik ooit heb gedaan, omdat ik hem écht niet wilde kwetsen en omdat we allebei de hoofdrol hadden in een musical (Troy & Gabriëlla) is:
Gewoon me van de domme gehouden. Smsjes negeren. En als hij zo met je praat en je op zo’n bepaalde manier aankijkt gewoon doen alsof jij het gewoon als vrienden ziet en meer niet.

ik wil hem wel nog als vriend beschouwen hoor ;;p

totaal niet leuk;) hij ging een beetje te ver

bedankt allemaal voor jullie tips! nog?!

jaja dat begrijp ik! Maar misschien als tie een versierpoging doet ofzo er niet opingaan en subtiel laten merken dat je m niet leuk vindt

aaah, dat is echt heeeel gemeen. Dat zou ik echt niet over mijn hart kunnen verkrijgen om zoiets te sturen.

ik zeg toch ook niet dat iemand at moet doen? maar ik had hem al op verschillende manieren duidelijk gemaakt dat ik hem écht niet moest en hij bleef maar doorgaan! Tsja, dan maar zo

UP

je moet niet anders met hem om gaan
je kunt alles nog gewoon met hem doen behalve hem valse hoop geven
dat is echt het enige waar je echt heel erg voor op moet passen!
of een keer met hem praten over liefde, en dan zeggen wie jij wel knap vind en alles , om hem duidelijk te maken dat je geen oogje op hem hebt maar een ander leuker vind enzo…

Precies! Een vriend van mij vind me leuk maar hij is een halve kop kleiner dan ik (ik ben 1.80). En toen hij begon over of ik nog iemand leuk vond, heb ik verteld dat ik op lange en brede mannen val. xd
Nu doet hij geen flirterige pogingen meer :grinning_face_with_smiling_eyes: