Hoi meiden!
Ik heb een probleem… Ik heb nu bijna 1 maand met mijn vriend. Ik vind hem superleuk, alleen toch even niet. Zijn innerlijk is om van te dromen, maar zijn uiterlijk is echt een groot nadeel. Soms als we gesprekken hebben dan is hij alleen maar bezig met sex… Ik ben nu 14 en hij ook en toch vind ik dat nog erg jong. Ik snap hem op een of andere manier wel, maar toch vind ik het vaak heel vervelend. Ook als we samen afspreken wil die steeds verder, toen we voor het eerst afspraken wilde ie gelijk zoenen ( omdat hij zo kon later zien dat ie verschrikkelijk veel van me houd ). De 2e keer zat ie vreselijk veel aan me, en ik vind dat toch vrij lastig. Dus vanmiddag heb ik het aan hem verteld, ook dat ik vaak momenten heb dat ik echt absoluut niks voor hem voel. Hij begreep het zei ie, en hij had het soms zelf ook wel eens. Ook zei ie dat ie dat ik juist verder wilde gaan en dat ie daarom alles zo snel deed. Dit vond ik toch erg raar om te horen.
Volgens mij kennen de meeste van jullie die app ‘Tinder’ wel? Nou, ik had het net gedownload en ik was al druk bezig. Tot ik opeens een hele leuke jongen zag, hij is 15 en erg knap. Ik had hem geliked en toen kreeg ik gelijk een melding dat het een match was! Ik begon gelijk tegen hem te praten en al gauw wisselden we onze snapchats uit. We stuurden elkaar iedere dag minimaal 20 snaps en hadden dan ook hele gesprekken. Ik begon steeds meer interesse in hem te krijgen. Uiteindelijk vroeg ie heel schattig om mijn telefoonnummer en vertelde dat hij het ook best spannend vond. Ik gaf hem mijn telefoonnummer en al gauw raakten we aan de praat. Vannacht zelfs tot half 4. Ik vind hem echt superleuk en hij mij ook! Hij woont in het noorden van friesland en ik in het zuiden van Overijssel. Toch willen we heel graag een keer afspreken.
alleen, ik zit dus met mijn vriend. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik vind het echt heel leuk, maar toch eigenlijk totaal niet. Hij stuurt iedere ochtend een lief berichtje met hoeveel hij wel niet van me houd en ik heb hier dus ook heel veel moeite mee. Ik wil hem eigenlijk niet kwijt, maar ik twijfel heel erg om het uit te maken. Want het gevoel wordt echt steeds minder, heel erg. Dus bij deze: wat zouden jullie in mijn situatie doen? Ik ben al een tijd erg depressief en dit werkt er ook lekker op tegen. Hebben jullie tips? Advies?
xx XYMDBX