Hee hee, nou mijn broer heeft echt een vrienden groepje van zijn beste vrienden die regelmatig hier komen. En er zit dus 1 vriend bij die ik best wel heel leuk vind. En hij mij ook volgensmij, hij kijkt de hele tijd naar me en probeert contact te krijgen en hij legde zn hand op mn knie enzo. dus maar ik weet niet of ie me wel echt leuk vind,zal k gwn wachten tot ze nog n keer afspreken bij ons en dan verder kijken? Ik denk t wel haha
Heb je een goede band met je broer? Want dan zou ik het gewoon tegen hem zeggen, kijken hoe hij reageert en misschien kan hij je helpen
Nou ik denk dat mn broer ergens wel weet dat k die vriend leuk vind. Ik weet alleen niet of hij me wel echt leuk vind. Dus ik denk dat ik gwn even afwacht tot ze weer hier afspreken ofzo haha maar ik praat nu ook met die vriend via snapchat enzo alleen het is zo anders. Omdat de laaste keer dat ik hem zag, toen ie dus zn hand op mn knie legde enzo, toen leek het echt alsof ie me leuk vind maar via Internet is alles zo raar haha en dan kun je niet goed opmerken of ie me inderdaad leuk vind
Nou, jongens zijn blind hoor, net zo goed je broer! Zeg het hem gewoon
snap wat je probeert te zeggen. Maar als ik niet weet of die vriend me iets meer dan leuk vind, heb ik er volgensmij niks aan om het mn broer te vertellen haha
Jawel. Dan weet je gelijk hoe je broer erover denkt, en dan kan hij je helpen! Hij kent zn vriend beter dan jij