Een vriend uit mijn vriendengroep

hallo allemaal,
Ik zou graag jullie advies willen :slightly_smiling_face:

Er is een iemand uit ‘de vriendengroep’ die ik eerst nog niet zo goed kon ik wist zijn naam maar dat was het. Maar toen we met de vriendengroep uitgingen gingen we meer praten en hebben we gezoend. Maar daar hebben we het eigenlijk nooit meer over gehad en mijn vrienden uit die vriendengroep gingen er irritant overlopen doen. Maar hij heeft er niets over gezegd wat betekent dat?durft hij dat niet? Later gingen we weer uit en hebben we heel de avond aan elkaar gehangen en we kunnen goed praten enzo. Ook begint hij gwn what’s app gesprekken zelf en dat is niet altijd het geval bij jongens maar de grote vraag is of hij mij nu leuk vind of niet? wat denken jullie?? Ik weet dat ik het eigenlijk gewoon moet vragen… maar ik weet niet zeker of ik hem leuk vind. Maar toch vraag ik me steeds af of hij me leuk vind…

Heeft er iemand tips over hoe ik het zou kunnen vragen? Ik zou graag jullie mening horen :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

xx serena

Flirt eens met hem (als jullie niet uitgaan maar bv over whatsapp of op school) en kijk hoe hij daar op reageert.

Wees gewoon eerlijk en vraag wat het nu is wat jullie hebben, in het beste geval zegt hij verkering of een beetje flirten/flow en in het ergste geval zegt hij dat er niks is, dan kan je er dus nog iets van maken misschien :wink:

Verkering? :grinning_face_with_smiling_eyes:
Wtf man

Jaa maar als ik het dan vraag dan weet de hele vriendengroep alles. Dan gaan ze me der sowieso nog jaren mee pesten. Ik flirt ook via what’s app enzo maar ik weet niet of hij me dan leuk vind. Of ik kan het niet geloven dat hij me leuk vind… wat gedoe allemaal haha

:’)

OT: Vraag gewoon hoe het zit na die zoen en of die iets betekende.