1. Heb je op dit moment iemand die je zou willen neerknallen?
2. Heb je op dit moment iemand die je zou willen knuffelen?
3. Heb je wel eens buiten geslapen? (niet in een tent, maar echt buiten, buiten)
4. Heb je wel eens van die momenten dat je zin hebt om een verhaal neer te zetten op papier (of in Word kan ook)
5. Heb je wel eens met iemand gezoend die je eigenlijk helemáál niet leuk vind/vond?
6. Heb je wel eens met een meisje gezoend?
7. Zo ja, heb je daar spijt van, of zou je het nog een keer doen en ken je dat meisje goed?
8. Ben je wel eens ziek geweest op je verjaardag?
9. Heb je een bepaalde allergie/ziekte?
10. Denk jij in bed ook altijd na over dingen die vandaag, of eerder zijn gebeurd, of zelf dingen die nog moeten komen?
11. Ga je binnenkort op vakantie?
12. Zo ja, waar naartoe?
13. Noem 4 dingen die je niet op vakantie kan missen (behalve kleding en schoenen)
14. Voor welk dier ben je bang?
15. Wat is je lievelingsdier?
16. Verander je vaak je achtergrond op hyves?
17. Wat is het stomste dat je óóit hebt gedaan?
18 Wat is het leukste dat je ooit hebt gedaan?
19. Rook je?
20. Zo ja, wil je stoppen?
21. Nogmaals, als je rookt, welk merk rook je dan meestal?
22. Vind je van jezelf dat je te weinig sport?
23. Welke opleiding doe je?
24. Ben je wel eens blijven zitten (basisschool, middelbare, voortgezet onderwijs?)
25. Wat is je favoriete kledingstuk?
26. Als je mag kiezen tussen voor altijd zomer of winter, welke zou je dan kiezen?
27. Vind je dit vragenlijstje vervelend worden?
28. Strand of skipiste?
29. Wat is je lievelingskleur?
30. Ben je blij dat dit het einde is van dit vragenlijstje?
ik doe 'm zelf even maken:
- Heb je op dit moment iemand die je zou willen neerknallen?
ja, een van mijn vriendinnen… - Heb je op dit moment iemand die je zou willen knuffelen?
nee, eigenlijk niet. - Heb je wel eens buiten geslapen? (niet in een tent, maar echt buiten, buiten)
ja, op de trampoline in de zomer vorig jaar - Heb je wel eens van die momenten dat je zin hebt om een verhaal neer te zetten op papier (of in Word kan ook)
nee, ben wel met een verhaal bezig, maar heb op dit moment even geen zin… - Heb je wel eens met iemand gezoend die je eigenlijk helemáál niet leuk vind/vond?
ja, helaas was dat m’n eerste zoen… - Heb je wel eens met een meisje gezoend?
ja - Zo ja, heb je daar spijt van, of zou je het nog een keer doen en ken je dat meisje goed?
ik heb er geen spijt van, ik weet niet of ik het weer zou doen, en ik ken het meisje goed want het is mijn beste vriendin. - Ben je wel eens ziek geweest op je verjaardag?
ja, wel 3x achter elkaar. - Heb je een bepaalde allergie/ziekte?
ja, zonneallergie - Denk jij in bed ook altijd na over dingen die vandaag, of eerder zijn gebeurd, of zelf dingen die nog moeten komen?
ja, elke avond voor ik ga slapen, een standaart ritueel! - Ga je binnenkort op vakantie?
ja! - Zo ja, waar naartoe?
voor 5 dagen naar Barcelona! - Noem 4 dingen die je niet op vakantie kan missen (behalve kleding en schoenen)
-mijn mobiel
-make-up
-slijltang
-parfum - Voor welk dier ben je bang?
voor alle bruine schapen op de wereld (vraag niet waarom…) - Wat is je lievelingsdier?
een lynx - Verander je vaak je achtergrond op hyves?
valt wel mee op zich, ik denk om de 2-3 maanden. - Wat is het stomste dat je óóit hebt gedaan?
vorig jaar niks aan school doen, en dus bleef ik bijna zitten. Veel cijfers van vorig jaar tellen nu nog mee voor dit jaar, dus moet ik binnenkort mijn examen ingaan met krappe 6’jes stom!
18 Wat is het leukste dat je ooit hebt gedaan?
De bergen verkennen toen ik in Italië was. - Rook je?
ja - Zo ja, wil je stoppen?
nee, eerlijk gezegd niet. Ik vind het wel prima zo. - Nogmaals, als je rookt, welk merk rook je dan meestal?
ligt er nog al aan. L&M rook ik wel eens, maar vooral Gaulaise rood, en als het geld er voor is, Davidoff - Vind je van jezelf dat je te weinig sport?
ja, ik doe niks aan sport… - Welke opleiding doe je?
nu nog MBO, maar volgens jaar ga ik met de opleinding onderwijsassistent beginnen. - Ben je wel eens blijven zitten (basisschool, middelbare, voortgezet onderwijs?)
nee, nog nooit(en ik vraag me toch af hoe dat kan XD )
- Wat is je favoriete kledingstuk?
Een jurkje - Als je mag kiezen tussen voor altijd zomer of winter, welke zou je dan kiezen?
voor altijd zomer! - Vind je dit vragenlijstje vervelend worden?
een beetje wel ja… - Strand of skipiste?
strand - Wat is je lievelingskleur?
donkerroze - Ben je blij dat dit het einde is van dit vragenlijstje?
ja.
Nou, nu jullie. succes alvast!