Een vraagje over sperma

Hoi

Ik vroeg me af of het normaal is als sperma doorzichtig is … Het lijkt een beetje op eiwit :confused: Nou las ik op google dat dit kwam door te veel aftrekken maar mijn vriend doet dit niet :s

Bij iedereen is het gewoon anders.

Het enige wat ik weet is dat het wit is en plakt als het opdroogt x) Ik denk niet dat alle sperma hetzelfde is :stuck_out_tongue: En aftrekken lijkt me nou niet de enige kleur/ constantie bepalende factor als dat al waar zou zijn. Zou er niet te veel achter zoeken persoonlijk.

Het kan bij iedereen verschillend zijn. Maar hoe weet je dat je vriend zich niet vaak aftrekt? :grimacing::flushed:

Hij zegt dat en ik vertrouw hem daar wel in haha

Het is bij iedereen verschillend. Normaal gesproken zou je zeggen hoe meer zaad in sperma, hoe witter. En als het doorzichtiger is dan zou je dus kunnen zeggen dat er minder zaad inzit en meer voorvocht. Dus hij zou dan vaker klaargekomen zijn, er is dus minder zaad.

Maar, het verschilt per man. Maak je dus niet druk. ^.^

Bedankt voor de reacties. Dan zal het idd wel niks zijn ^^

Volgens mijn vriend is sperma wit, dik en plakkerig als hij snel klaarkomt als hij geil is en sperma is dun, wateriger en doorzichtichter als hij al lang geil is, maar niet snel klaarkomt door bijvoorbeeld lang voorspel.

Ik dacht altijd dat het witter is als er meer zaad inzit…

Volgens mij kan het ook te maken hebben met de ontwikkeling, dus als je vriend (en jij) nog wat jonger zijn, kan het ook nog wat lichter zijn. Wss ook doordat er dan nog wat minder of soms nog geen zaad in zit.