een vraagje over microfoon

ik ben bijna jarig en omdat ik heel erg van zingen houd,
en het graag echt proffesioneel wil opnemen, krijg ik een microfoon voor mijn verjaardag. nu weet ik dus niet welke microfoon ik moet kiezen, omdat er veel goede zijn, en je bij sommige wel over muziek heen kan zingen.

wat ik graag wil is dat ik een liedje af kan spelen waar ik dan overheen kan zingen.
en hij moet als het kan een usb aansluiting hebben,
dan zou ik een mixproggama moeten hebben en dan zou ik altijd kunnen downloaden.

nu dus de vraag of een van jullie weet welke microfoon ik het beste zou kunnen kopen. want als ik rondzoek kom ik wel het een en ander tegen maar ik heb hier zelf geen ervaring mee,

natuurlijk heeft niet iedereen hier ervaring mee maar als je iets weet of je hebt iets thuis zou ik het graag willen weten:)

dankuuu:)

Ik zou het niet weten… Geen ervaring.

Beschouw dit maar als een up! :relieved:

Mijn vriend weet ik dat. Die werk dagelijks met microfoon. En die weet er wel veel van

miss naar zon winkel gaan daar advies vragen?

Ik vind Yamaha altijd een goed muziekmerk, heeft over het algemeen het mooiste geluid maar ik heb eerlijk gezegd ook geen ervaring met microfoons.

oke dankje!

maybe als iemand dit weet:
Voor goede zang, instrument of stem/spraak opnamen zet je nooit je speakers aan omdat dit dan weer via de microfoon wordt opgenomen. U heeft dus altijd een koptelefoon nodig mocht u met muziek of audio willen mee zingen of inspreken. maar dan word de muziek toch niet opgenomen? alleen de zang? of is dat heel dom?