heee, ik droom al een paar keer dat ik door een bepaalde jongen wordt gezoend… wat denken jullie dat dit betekent? ;$
xx’anoniem97
heee, ik droom al een paar keer dat ik door een bepaalde jongen wordt gezoend… wat denken jullie dat dit betekent? ;$
xx’anoniem97
dat je met die jongen wilt zoenen? =,-
nee, dat ik gezoend wórd door die jongen
dat je gezoend wil worden door die jongen
We bedoelen dus, dat jij met m wil zoenen -.-
zou dat dan betekenen dat ik iets voor hem voel ?
dat zou niet echt super zijn … hij is een soort van ex van een vriendin o.0
oh haha sorry. lekker slim
Dat je hem misschien wel leuk vind en zin hebt om met hem te zoenen? En het kan inderdaad betekenen dat je iets voor hem voelt, maar dat kan alleen jij inschatten.
Dat je later met hem gaat trouwen, huisje boompje beestje…
Niet alle dromen betekenen iets. Meestal is het een combinatie van wat je die dag hebt gezien/gedaan/gehoord en dat verwerken je hersenen 's nachts.
omg, ik moet dus weten wat jou droom betekend? xd
haha, uhm nou ik denk dat je die dag 10 minuten aan hem denkt non stop, want dan droom je ergens over
dat je iets je die dag ervoor bezig hield met dat die jongen isscien verlieftop je klan zijn je kan heel erg hard hopen maar er is maar een kleien kans dat het ineens uitkomt (als je hem ken misschien wel )
Dat je onbewuste verschillende dingen uit je dagelijks leven en persoonlijke dingen combineerd en dat vormt tot een droom.
Zoals Marco Borsato al eerder zei: ‘De meeste dromen zijn bedrog’.
het kan of een angst zijn dat je juist niet met hem wil zoenen
of een teken zijnd at je hem leuk vind
of niks
Ik denk niks. Ik heb ook heel vaak gedroomd dat ik zoende met m’n beste vriend terwijl ik stapelgek ben op m’n vriendje.
Okee, ja ik dacht ongeveer hetzelfde als jullie allemaal haha .