Een vraag over magister

Lieve meiden,
Ik heb een vraag over magister. Ik moest een tijdje geleden iets inleveren op magister. Ik had dat allemaal netjes gedaan maar vandaag zei de docent dat iedereen nog iets toe moest voegen aan de ingeleverde opdracht. Ik heb echt geen idee hoe dat moet en heb ook al op google gekeken maar ik vond niks. Dus mijn vraag: Hoe kan je bestanden bij je ingeleverde bestand inleveren?

Ik heb geen algemeen topic gevonden maar het spijt me als die er wel is. Dan verplaats ik dit bericht daarheen.

Dan vraag je dat toch aan de docent… ?

Ah ik wilde het laten zien maar ik heb geen opdrachten

Je gaat bij opdrachten naar inleveren, drukt op dat vak en dan heb je toch zo’n klein vierkant schermpje in je scherm? Daar druk je op bijlage toevoegen of bestand of weet ik het en dan zoek je die uit.

Stuur hem een mailtje met het bestand hoppa opgelost

Iets inleveren via Magister? Wow. Toen ik nog op de middelbare school zat, kregen we in de 5e klas ook Magister, maar je kon toen echt nog geen opdrachten inleveren haha. Wel handig.

Ik kan je dus helaas niet helpen maar beschouw dit maar als een upje dan :’)

Volgens mij als je naar die pagina gaat dat je het hebt ingeleverd, kan je onderaan een tweede versie inleveren. Misschien bedoel je dat?

Volgens mij moet de docent instellen hoe veel versies je kan inleveren. Ik weet namelijk nog wel van vorige jaar dat ik niet bij alle vakken meerdere versies kon inleveren. Weet alleen niet zeker hoe dat dan bij jou zit…

Ik ga nu even voor je kijken hoor

Oké ik denk dat je de leraar zelf moet instellen of je een tweede versie kan inleveren. Denk ik.

Bij ons gaan ze nu ook van itslearni g overschakelen naar magister.
We gebruiken het al voor cijfers en hw enzo maar nu gaat itslearning weg en komt dat bij magister… Stom :expressionless:

OT: geen idee :flushed:

Is bij ons dit jaar ook gebeurd, even wennen maar het is zoooooooveel handiger!

Raar, normaal zou je sws een tweede versie in moeten kunnen leveren… Ik zou anders even een andere docent die het wel weet om hulp vragen? Hoewel ik het wel heeel raar vind dat de docent dit zelf niet weet…

Is er niet iemand uit je klas die dat weet? (In je beginpost schrijf je namelijk dat iedereen nog wat moest toevoegen…) Ik zou het verder ook niet weten.

Ik vind trouwens echt dat sommige leraren cursusje Magister mogen doen. Sommige leraren laten andere leraren de cijfers invoeren omdat ze zelf weigeren om te werken met magister.

Ook al is Magister echt een *** programma, vind ik dat je gelijk hebt xD

Je moet op opdracht klikken denk ik…
Sorry ik kan je niet echt helpen, ik ben er zelf ook heel slecht in en vraag altijd of een vriendin even wilt helpen.

Ah, ik heb nooit iets gesnapt van het magister. Ik kwam er alleen om te kijken voor mijn cijfers, en dat was het dan ook. :laughing: