Een vraag die een aardige vriend mij stelde

Hoi iedereen,

Dit is een vraag die een vriend aan mij stelde. Weet niet wat ik hiermee moet dus vraag ik het hier maar.
Is het erg als een 22 jarige jongen nog maagd is?

Hij heeft nog nooit echt met een meisje gehad alleen slettebakken of het was met 1 date uit.
Hij is verder niet onknap ofzo maar hij heeft nooit echt de kans gehad 9/10 meiden die hij vraagt zijn bezet.
Vind het echt zielig voor hem maar is daar iets aan te doen?

:") Nee, dat boeit niet.

nee helemaal niet, ik heb liever een maagd dan iemand die al 10 voor mij heeft gehad :stuck_out_tongue:

Nee.

Ja klopt, maar is er iets wat ik eraan kan doen? (nee ikzelf kan niet)

Eh nee… Dat moet hij zelf doen.

Als hij er heel veel moeite mee heeft moet ie ervoor zorgen dat hij seks heeft. Als hij er geen moeite mee heeft dan is er niks aan het handje. Jij hoeft niks te doen, hooguit zeggen dat het niets uit maakt, want dat is zo.

Je hoeft er toch niks aan te doen?

22 jarige maagd is écht niet erg hoor. Ik ben oldschool want ik vind het prima als je pas ontmaagd wordt tussen 18-30…

Voor mij zou het niets uitmaken als ik een man van 22 zou ontmoeten die nog maagd is. Ik denk eigenlijk dat dat bijna niemand iets uitmaakt… (Tenzij je 50 bent, dan zou ik eerlijk gezegd wel raar opkijken, maar 22 is echt nog normaal.)

Nee maar ik zou het wel eng vinden om hem te ontmaagden terwijl je dat zelf niet bent gewoon omdat ik bang zou zijn om het voor hem te verpesten.
Maar verder echt geen problemen mee

Tuurlijk is er iets aan te doen. Maar als het een goede vriend van je is, is het niet jouw taak. Komt vanzelf wel.

Maagd zijn is echt niet iets om je voor te schamen… ik ken mensen die 50 zijn en nog maagd zijn.

Nee, ik zelf zou het geen afknapper vinden als een jongen van 22 nog maagd is.

Ja oke dan wordt het wel oud.

Ik ken er van in de 40 die nog maagd zijn … Dus relatief gezien valt dat zeker mee :grinning:

Het voordeel van een maagd is dat je het hem kan leren op de manier die jij wilt :wink:

“just asking for a friend”

Waarom heb ik het idee dat TS die vriend is?

Omdat dat ook zo is. Hij heeft een aantal meiden hier een bericht gestuurd.