Een vet buik(je)

hee, ik heb een probleem.
ik heb sinds een paar jaar een vetbuikje.
ik vond het in het begin wel leuk, alleen nu issie best wel groot geworden.
ik kan geen foto maken, maar hij is nogal best wel groot.
hoe kom ik er vanaf?
ik kan er ook in knijpen enz.
help me!

Begin ermee om minder te snoepen en meer te bewegen. Doe daarnaast buikspieroefeningen!

love handel
gezond eten sporten in beweging

Ik zou er in gaan knijpen.

idd, gezond eten en zo min mogelijk snoepen enzo. is best lastig maar als je even volhoudt en ook veel beweegt ben je m zo kwijt! moet je daarna natuurlik niet weer veel gaan snoepen, haha! succes.

.

Dan moet je de foto uploaden op www.tinypic.com
en dan de link kopieren waar bij staat dat het voor forums is,
en die hier plakken…

buikspieroefeningen en niet te veel snoepen :wink:

.

.

Ik zie geen foto’s :slightly_smiling_face:.
maar buikspieroefeningen helpt wel!

als je zit heeft iedereen een buikje. x( maar wat is je gewicht enzo? en ik zie de foto’s niet. Als het ‘serieus’ is, join us in het gezond afvallen topic, is te vinden bij food & sport :slightly_smiling_face:

ik ben 12, ik ben 1,59.
en ik weeg 62.
jammer dat ik het niet kan zien.
maar via msn wel.
als jullie willen, kan ik het wel via msn laten zien.

uh minder snoepen helpt wel, maar je moet dus niet stoppen met eten.
eet in plaats van snoep, fruit. appels enzo.
maar ik denk dat het vooral helpt als je per dag een paar buikspieroefeningen doet.
succes !

btw ik heb ook een vetrolletje. heb alleen het geduld niet om er iets aan te doen. ;d

als je 12 bent moet je nog groeien en dan verdwijnt je ‘buikje’ ook wel / je ziet het niet meer / je gewicht is dan prima.

je bent 12. het is babyvet, wacht gewoon ff en het is weg. Je groeit nog een stuk!

Dat is babyvet, verdwijnt vanzelf voor een deel als je in de lengte gaat groeien.

Dat val best nog wel mee! Gewoon sporten, gezond eten en minder snoepen. MAar ook letten op drankjes ed, want daar kan ook veel suiker in zitten.