[i]Hallo!
Het idee is om een kort boekje te maken, met daarin leuke columns, korte verhalen, gedichtjes en meer. Het eindresultaat zal dus een prachtige verhalenbundel worden.
Waarom:
Het boekje wordt gelezen door gehandicapte jongeren. Ik werk met een kleine groep gehandicapte jongeren en mij is al direct opgevallen dat ze allemaal normaal zijn; gewoon zoals jij en ik. Alleen ze hebben nou eenmaal een handicap. Eén van deze jongeren vroeg mij (aangezien ze weten dat ik schrijf)of ik een keer wat verhalen voor haar wilde schrijven. Natuurlijk heb ik gedaan en niet alleen zij, maar ook anderen waren enthousiast. Ze zijn er dol op als ik verhalen voorlees. Daarom wilde ik een speciaal boekje voor ze maken.
Het plan:
Het wordt een verhalenbundel voor jongeren van 12 tot ongeveer 25; dus iedereen mag meedoen. Om dit idee te realiseren heb ik dus jongeren die goed kunnen schrijven en stukken kunnen afzonderlijk van elkaar worden ingeleverd. Wat voor stukken er worden ingeleverd maakt totaal niet uit, als het maar leuk is om te lezen
Als je mee wilt doen kan je mij mailen. Naar mijn mailadres: demivlastuin@gmail.com
Graag even vermelden wat je wil bijdragen aan dit boekje.
Als je nog vragen hebt kan je ze altijd in dit topic achterlaten of een mailtje naar me sturen.
Uiteindelijk zet ik alle inzendingen en ook die van mijzelf, bij elkaar in een word-bestand, zodat ik het makkelijk kan uitprinten. Als je wilt kan je dit bestand natuurlijk opgestuurd krijgen![/i]