een verhaal

ik weet echt niet of ik kan schrijven, ik wil graag weten wat jullie ervan vinden, want volgens mij ben ik er niet zo goed in, maar ik denk heel snel negatief over mezelf, dus ik wil graag jullie mening erover hebben. wees eerlijk!

Godverdomme schold ik. Ik was niet iemand die veel schold, maar wat Daniek me nu had geflikt, kon echt niet. Ik was woedend op haar. Ze had de rugzak meegenomen en daar zat mijn mobiel en portemonnee in. Ik was samen met Daniek aan het kamperen in Engeland, het was echt een super leuk idee, tot dat ze Daniel tegenkwam. Ik schopte keihard tegen een boom en zakte op de grond. Ik had zin om te huilen. Ik had het kunnen weten. Ze heeft me gewoon laten stikken. De tranen liepen over mijn wangen. Ze had alles meegenomen echt alles, oké bijna alles behalve mijn kleding en de tent. Maar wat moet ik nou zonder geld? En zonder de bootkaartjes kan ik ook niet terug naar Nederland. Waarom moet zij ook zo nodig mee met die jongen? Ik had het moeten weten. De vorige avond vroeg die Daniel of ze met hem mee ging naar Schotland. Ze had geweigerd, maar ze heeft het toch gedaan. Ik voelde me hulpeloos.

sorry

Leuk stukje en onderwerp, alleen er zitten een paar foutjes in.

dankje wel voor het verbeteren