Een verhaal van mij...

Ik heb een verhaal geschreven ff kijken of ik goed schrijf.
Ik deed het raam open en het fele felle zomerlicht scheen in mijn ogen.
Het eerste wat ik zag is jou en rozen , jou fele felle blauwe ogen riepen mij als kind naar een snoepjeswinkel , maar onze liefde zou nooit tezamen komen , want jij was maar een paleisdienaar en ik de prinses en straks de konining van een groot rijk , zoals elke week zou jij mijn rozen vervangen en mijn tedere hartje met liefde vullen. Ik liep naar beneden en zag je daar het zweet aan je t-hirt t-shirt afvegen en onder het t-shirt zat een lijf dat schreeuwde dat ik het moest aanraken , gelukkig kon ik mezelf nog altijd vermannen. Ik liep de tuin geruisloos in en jij zei met een kalme stem hallo , mijn hart deinzde deinsde tekeer alsof ik net 30 kilometer had hardgelopen. Ik wilde naar de markt zei ik tegen jou , en ik vroeg rustig of je mee wilde , ik dacht dat ik nooit zoveel lef zou hebben , en jij sprak met je liefe lieve stem uit dat je mee zou gaan en samen liepen we de tuin uit…

Hoe vonden jullie het eerste stuk?

Ik denk dat je de zinnen beter kunt inkortten, dus in plaats van als die komma’s, wat vaker een nieuwe zin beginnen. O, en het is jouW blauwe ogen xD

Wel leuk verder :slightly_smiling_face:

cool je moet echt verder schrijven :laughing:

dank je

dank je

het is lieve en op zich wel leuk :slightly_smiling_face: maar let idd op je lengte van je zinnen en jou=jouw heel vaak

Eenmaal op de markt gaf jij mij een andere outfit om aan te rekken om zo niet op te vallen. Er was muziek en heerlijk eten , je nam me mee naar een kraampje waar ze heerlijk ijs verkochten. Het was de mooiste dag van mijn leven , ik wist nu zeker dat jij ook wat voor mij zou voelen. Eenmaal thuis ging ik naar mijn kamer en droomde ik nachten over deze gebeurtenis , langzaam werd ik wakker van een geluid ik deed het raam open en daar stond je , met je gitaar een romantisch lied vor mij te spelen. Ik smolt toen ik het hoorde en wilde naar beneden rennen , maar helaas mijn ouders zouden me horen. Ik hing mijn laken uit en hees je omhoog , ik was sprakeloos. Jij en ik stonden in het maanlicht en keken elkaar diep in de ogen aan , en onze lippen raakte elkaar zachtjes. Onze eerste kus , het gebeurde in de hitte van het moment. Jij deed mijn clip uit en mijn goudbruine lokken vielen naar beneden , ik hoorde de paleiswachters dus jij vluchte snel en ik stond daar met mijn losse haren , hoe lang zou omze liefde nog stand houden…?!?

Even wat spellings foutjes er uitgehaald die ik zo gauw even zag. Ook wat hier boven al is gezegd kortere zinnen maken, minder komma’s is inderdaad mooier. Als je een komma zet moet je dat gelijk na het woord doet dus niet eerst: woord spatie komma woord. Maar gewoon: woordkomma spatie woord. Ook met dat jou en jouw moet je even op letten, dat heb ik niet verbeterd. Daar ben ik zelf ook slecht in, haha. En ik zeg dit niet om je af te kraken, maar gewoon omdat ik je wil helpen. Misschien een idee om de spellings controle bij het volgende stukje er over heen te laten gaan.
Wel verder gaan! :slightly_smiling_face:

Vandaag zou de grote dag plaatsvinden mijn krooning.
Ik wilde zo graag dat jij erbij was maar dienaren waren niet toegestaan , dus moest ik het maar doen met alle rijke kakkers die in de zaal zaten. Ik kreeg een suede jurk aan die licht aanvoelde. Mijn leven zou nu goed veranderen , ik zou over een maand uitgehuwlijkd worden aan hem , een goede vriend maar niet de ware dat wisten we allebei en een verhouding met de paleisdienaar zou voor een hoop publiciteit zorgen dus moest alles geheim. Ik liep met miljoenen gedachtes de kroonzaal in. Daar stond het helse voorwerp , het voorwerp dat mijn leven zou veranderen. 2 meisjes droegen mijn sluier. De juwelen voelde zwaar aan op mijn hoofd , nu nog wat foto’s en klaa was de hele freakshow. Ik liep langzaam weg ik wilde vluchten , vluchten van mijn verantwoordelijkheden , zijn met jou en met niemand anders. ik rende de tuin in en daar stond je. Je nodigde me uit om in het bos te picknikken , ik voelde me op me gemak bij jou. Ik vroeg je , is er geen andere weg dan dit ? en je zei met je kalme stem…

en sommige dingen klinken echt niet logisch… alsof ze 's nachts meerdere nachten droomt. verder vind ik je wat te snel gaan, wie is die prinses wie is die jongen? welke tijd speelt het zich af? waarom gaat alles zo snel en emotieloos? je kan best iets meer over de omgeving en de nutteloze dingen vertellen… dat maakt het levendiger