Een van mijn "creaties" (:

Ik wou een echt roze meisjes-plaatje maken, dus deed ik dat! Gemaakt met Photoshop CS3.

http://i41.tinypic.com/2evx3s4.jpg

Ik vind het altijd heel moeilijk om een mening te geven over dit soort dingen…
Heb je meer?

is wel leuk ja

is wel leuk
maar die glamtone ofzo achtergrond wit is zoo niet mooi :slightly_smiling_face: vind ik.
xx

Ik vind hem wel vet :]
Heb je photoshop gekocht/crack gedownload?

Heel leuk!
Heb je dat meisje zelf gefotografeerd? Of is dat van internet?
xx

Op dit moment heb ik niet heel veel meer, eerst wel maar dat heb ik allemaal weg geflikkerd ;p
Ik heb een crack gedownload, en nee ik heb het meisje niet zelf gefotografeerd.

ik hou er niet zo van :slightly_smiling_face:

haha iedereen zijn eigen smaak :slightly_smiling_face:

heb je meer?

mooi gedaan!
doe het je niet na!:slight_smile:
maar ik zou de lippenstift ook een beetje een “gewassenere”(lekker nederlands) kleur geven, hij springt er zo ineens uit!

Ik heb niet echt veel meer, alleen heel oud werk. Dat wil ik wel posten, maar het stelt niks voor… echt beginnerswerk.

@ hoelahoepeltje: ja weet ik, dat zei iemand anders ook al. XD daar ga ik nog wat aan doen

Het zit leuk in elkaar. (:

Wat heb je er allemaal aan bewerkt? Het ziet er wél heel meisjesachtig uit dus je hebt in ieder geval je doel bereikt. (:

Ik zou trouwens wel oppassen dat je geen foto’s gebruikt uit portfolio’s of willekeurig van internet zonder dat je toestemming hebt van de fotograaf, want dan kan de fotograaf je voor de rechter slepen. :’) Maarja de foto die je hier hebt gebruikt lijkt meer een reclamefoto, en ik kan me niet voorstellen dat iemand zich er druk om maakt.