Eén van de zovelen.

Ik ben zeker niet de eerste die zoiets post, desalniettemin doe ik het toch. Vaak als ik mijn hond uitlaat, zie ik een jongen. En soms kijkt hij uit het raam naar mij, of als hij langsfiets of zo, maar ik zou graag contact willen maken n__n Eergisteren keek hij écht lang uit zijn raam naar mij, (ik liet mijn hond uit), maar nu lijkt het me echt droog om daar te staan zwaaien en glimlachen naar iemand die uit het raam kijkt. Ik durf het niet en het is ook niets voor mij. Ik wil wel proberen te glimlachen, maar dan ben ik meestal zo zenuwachtig dat ik rood word en weg kijk. Dus als iemand tips heeft om minder gestresst te zijn, of iets leuks dat ik kan doen, hoor ik het graag. (hij zit niet op mijn school, en ik ken wel mensen die hem ook kennen, maar daar ben ik niet goed genoeg mee bevriend)

Ik denk dat hij het niet eens ziet als je lacht, haha.
Wel kan je als hij langs fiets hoi tegen hem zeggen, of lachen.

Ik vind dit wel lastig om tips te geven…

Als ik lach, ziet hij het wel omdat ik aan de overkant sta van zijn huis n__n En ik zie zijn gezicht, dus hij dan ook het mijne he? :3

Als hij langsfietst ‘hoi’ zeggen of glimlachen

Je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn,
Denk eerst aan een moment waarop je je heel gelukkig voelde, en zeg dan vrolijk “hoi” of lach naar hem. De rest komt vanzelf :wink:
Succes!

Begin met hoi zeggen als je hem tegenkomt, en lach naar hem als die uit ze raam naar je kijkt?

Als je lef hebt, bel je aan en vraag je of ie mee gaat met het uitlaten van je hond… Niet dat ik dat wel zou durven ofzo…