een uitsmijter verzinnen

Heee!
Ik moet voor Nederlands een stelling verzinnen en deze aan de klas voordragen,
ik moet ook een uitsmijter verzinnen bij je stelling… alleen weet ik niet zo goed wat ik als uitsmijter kan verzinnen?
Dit is mijn stelling, misschien zitten er nog wel meer fouten maar idk

‘Camera toezicht op straat is een goede zaak’
Op verschillende plekken worden camera’s opgehangen, dit zijn vooral op locaties waar zich veel incidenten hebben voorgedaan. Camera toezicht kan in sommige situaties meehelpen om onveilige gebeurtenissen tegen te gaan. Dit moet natuurlijk niet in elke straat want dat is weer privacy schending. Het is ook gebleken dat het bijzonder effectief is geweest door meerdere camera’s op te hangen in het openbaar gebied.
Cameratoezicht is een hulpmiddel bij de handhaving. Zo kunnen de polities wat minder aandacht geven aan de plekken waar al camera’s staan en naar de gebieden waar deze niet zijn opgehangen. Het is dus niet bedoelt om in elke hoek van de straat een op te hangen.
Doordat er camera’s worden opgehangen in bijv. winkelcentra word er minder gestolen en dus minder criminaliteit, wat een goede zaak is.
Ook zullen zich er zo ook minder misdrijven voor doen, waardoor mensen zich ook gelijk veiliger voelen in het gebied waar cameratoezicht is.
Als laatste is er sprake van toezicht op straat (parkeerplaatsen, winkelcentra enz.), en daar kun je niet spreken van privacy, want het is immers een openbaar gebied.
Ook in bijvoorbeeld winkels, de winkels zijn eigendom van de winkelier, en als hij wilt filmen in zijn winkel dan mag hij dat doen, het is namelijk zijn winkel.
Ik ben het dus eens met de stelling, camera toezicht op straat is een goede zaak.

alvast heel erg bedankt!

Ik weet niet of je er iets aan hebt maar:
’ als jou iets overkomt wil je toch ook dat de dader wordt gepakt’