Een uitdaging.

Hey,

Ik had net een gesprek met een jongen over uitdagen, een gewone jongen, waar ik niet echt mee omga, maar ik vind hem wel aantrekkelijk.
In dat gesprek kwam ter sprake, dat ik hem moest uitdagen, een leuke en spannende uitdaging. Maar ik weet echt geen uitdaging, dus weten jullie een uitdaging?
Ik weet ook niet hoe hij spannend bedoeld… dus weet ook niet of hij bedoeld in de zin van griezelig en eng of juist spannend in de zin van ‘‘kloten en sex’’

Ik hoop dat jullie een uitdaging weten :slightly_smiling_face:

Ik daag je uit voor een Marshmallow Battle! :'P
Dat betekent dat jullie beide zo veel mogelijk marshmallows in je mond probeert te krijgen, je mag niet kauwen, en de persoon met de meeste marshmallows in ze’n mond, mag de tegenstander een bevel geven om wat te doen?
Geen idee of dat wat kan zijn, maar oké.

Haha ik zie het al voor me, zó charmant om iemand met een mond vol marshmallows te zien :'D.

Haha inderdaad! Wel een grappig idee, btw!

Doe een toxic waste challenge, echt grappig

iemand nog meer iedeeen? :’) :blush:

wat is dat? :blush:

wat is een toxic waste challenge?

strip poker ofzow

ja haha zoiets zoek ik, alleen helaas, ik kan nietpokeren …

strip kwartet dan?

die is best wel geniaal haha

Toxic waste is een heel zuur snoepje, dan moet je er allebei een paar in je mond doen, ga je heel grappig van kijken. maar ik weet niet of je zoiets zoekt.

d’r is ook een of ander touwtjespring spel dat je je moet uitkleden. deden we vroeger als onschuldige kindjes ook :’)

Je kan ook gewoon ouderwets Truth or Dare spelen. :'D
Maar met meerdere mensen is het wel wat leuker (misschien kun jij je vriendinnen uitnodigen, en hij zijn vrienden?).

Ik had uiteindelijk voor stripkwartetten gekozen. Meer voor de grap, eigenlijk. Maar hij ging er serieus op in dat ie het leuk vond blabla en het wel wilde doen. Heel lang gesprek gehad, waar en wanneer en wat nou als je dus verloren hebt…
Uiteindelijk was het gesprek ten einde, en zei ik vandaag tegen hem, “haha beetje bij gekomen van het gesprek van gister?” waarop hij heel droog antwoordde, “ja jij bent gek.”
Dus we hebben de hele dag niet gepraat… en hem maar gelaten. En ook maar niet gezegd dat het een grapje was…