Hee meiden, (ik weet niet of ik hier een nieuw topic over aan mocht maken dus als dat niet de bedoeling was, let me know)
Ik zit in een dubio en ik zou graag jullie advies willen.
In juli 2016 ben ik geslaagd voor mijn VWO en ik weet al een paar jaar zeker dat ik psychologie wil gaan studeren aan de uni van Utrecht. Wel stond al vast dat ik een tussenjaar zou gaan nemen, ik wilde namelijk een jaar als au-pair in Amerika gaan werken, dit was/is echt mijn droom. Maar doordat ik niet op tijd geslaagd was voor mijn rijbewijs heb ik die droom moeten laten varen. Ik heb nu wel een tussenjaar, ik heb 4 maanden in Turkije gewoon en gewerkt (wat ook echt een súper gave ervaring was) en nu werk ik en wil ik wat tripjes naar het buitenland gaan plannen. ik wilde dit tussenjaar namelijk om wat van de wereld te zien.
De bedoeling was dat ik na mijn tussenjaar weer aan mijn studie zou gaan beginnen. Maar nu sta ik ingeschreven voor mijn studie en begint het idee om nóg een tussenjaar te nemen en tóch naar Amerika te gaan (ik heb nu wel mijn rijbewijs) aan me te knagen. Dit lijkt me zoo gaaf en ik wil het echt heel graag maar toch twijfel ik, aangezien ik dan nog 'n tussenjaar moet nemen en 2 tussenjaren wel erg veel is. En omdat ik dan ook 20 ben als ik op de universiteit start.
Ik zou dus heel graag van jullie horen wat jullie adviseren/zouden doen.
vragen e.d. mag je gerust stellen,
Groetjes