een tv serie op interner?!

Een tv serie op internet?!
Jaa, het zit dus zo. Er was voor een tijdje een tv serie (The Beautifull Life) op de amerikaanse tv te zien. Maar omdat er maar weinig mensen ervan wisten en er naar keken werd het gecancelled en nu is het op Youtube te zien :grin:.
Dus For Free!

Laast was ik aan het zoeken naar een clipje op youtube en kwam dit tegen (een clipje van ijustine) Na het clipje wilde ik wel even weten wat TBL is .
Dus ik ben naar hun youtube pagina gegaan youtube.com/TBL en heb de afleveringen gekeken.

http://static.tvfanatic.com/images/gallery/the-beautiful-life-cast-photo.jpg

Het is een super tv serie.
Het gaat over een groep tieners die het in de modewereld willen maken als modellen. Ze doen alles wat nodig is om zoveel mogenlijk te verdienen.
Echt alles.

Het enige probleem is dat je geen ondertiteling hebt. Dus je moet goed in engels zijn om het te begrijpen xd.

Dus als je een leuke tv programma wilt kijken in je vrije tijd kan je altijd (RECLAME VRIJ ) naar de youtubesite gaan en de afleveringen bekijken.

Als je eens de tijd hebt kijk een aflevering en geef hier een reactie van wat je vind. (:

Nu ik het toch over tv programma’s heb vanaf 3 januari komt 90210 en Gossip Girl terug op Net 5! :grin:
Gelukkig is het niet meer op maandag avond maar op zondag.
Gossip Girl is om 18.30
en gelijk erna 90210 om 19.30.

Ik kijk het ook!
vind het echt super… jammer dat het gestopt is…
er keken te weinig mensen maar er waren maar 2 afleveringen geweest dus hoe kan je dan zeggen dat er te wijnig mensen kijken?!
maarja… gelukkig komen de afleveringen die gemaakt zijn wel op internet :slightly_smiling_face:

Ik vind het eigenlijk wel leuk.
Niet lullig bedoeld. x)
Want als het door is gegaan in amerika moesten we hier wel langer wachten tot het in nederland te zien is. :slightly_smiling_face:

Weet je trouwens wanneer aflevering 6 is?

oh wel raar, spelen wel bekende mensen in zo te zien ;o
misha barton en die gast van HSM ?

Ja klopt.
ik dacht ook eerst dat het met onbekende mensen was.

Komt die er;d? super leuke serie

Ik denk het wel :slightly_smiling_face:. i hope so. maar ik weet neit wanneer.
het is al een week geleden toen die andere zijn geüpload.