Een tumblr aanmaken

Hoi

ik ben echt gek op tumblr dus ik wil er een aanmaken maar ik weet niet hoe :S Ik heb gegooglet maar er stond alleen maar SIGN UP en geen ‘‘REGISTREER’’ ofzo,… Ik weet dat er een tumblr topic is maar ik krijg daar geen reacties dus ik dacht ik maak een nieuw topic aan. Als ik het antwoord heb dan mag dit terug verwijderd worden aangezien het ‘vervuiling’ is.

alvastt bedankttt

als je www.tumblr.com intypt kun je je gelijk al registreren (:

ja waar dan :grinning: leg het me dan uit

Ja idd,
echt heel makkelijk is het :wink:

rechts bovenin staat sign up, daar klik je op dan doe je je eigen e-mail, bedenkt een eigen wachtwoord en url, en dan klaaar (:

owww, jah nu zie ik het. Maar kan je ergens op drukken waardoor er een plaatje van iemand anders op jouw tumblr komt, reblog heet dat ofzo?

je moet mensen gaan volgen, dan komen hun geblogte afbeeldingen op je dashboard en rechts boven elke afbeelding staat reblog, daar klik je op en vervolgens op reblog post (groenige knop links onder afbeelding) et voila. hij staat op je tumblr…

ja dan kijk je gewoon bij iemand anders en dan staat er vaak onder dat plaatje iets van 1 hour ago ofzo , dan klik je daar op en dan kun je boven in rebloggen
haha

Thanks mensen! En kun je ook zelf foto’s op je tumblr zetten dan?

Ja, dan moet je op dat foto icoontje klikken, en dan gewoon uploaden

Ow thanksssssss! Aller laatste vraag :grinning:

Hoe krijg je zo je tumblr in je signature maar zo dat je er op moet klikken, als je snapt wat ik bedoel.

Zoals MYDECEMBER HIER BOVEN

hoi, weet iemand hoe je een widget van bv weheartit aan je tumblr pagina kan toevoegen? xoxo

[ url=http://InspirationandLife.tumblr.com/]Tumblr~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/url]
spatie eruit halen

ik wil dus tumblr aanmaken en wil ik een url doen maar die zijn allemaal langer dan 32 tekens en je mag er maar 32? wat moet ik doen?

Wat dacht je van een tumblr-naam aanmaken die geen 32 tekens lang is? Goh, hoe simpel.

Hooi ik wil tumblr ook aan maken maar weet niet als het geblokkeerd is want bij ons is dat zo :rage: