Hoi hoi,
Ik heb al een paar weken last van één oog (mijn rechter oog) dat traant. Niet continue, maar zo om het uur. Ik word er een beetje moe van. Ik las dat het kan komen door een vuiltje of wimpertje in je oog, maar die zitten er niet in. Weet iemand wat een andere oorzaak kan zijn? En hoe ik er eventueel vanaf kan komen?
Geen flauw idee. Ik heb het alleen als ik gaap.
Upje voor je vraag dan maar.
Ik had dat eigenlijk alleen toen ik een voorhoofdholte ontsteking had ':'D
maar dan heb je het wel geweten
ooh ik heb dat ook vaker
@ GjengroddeStier: ja ik heb dat ook echt heel erg als ik moet gapen haha, dacht dat ik de enige was
misschien een mascara die je gebruikt, of oogpotlood?
Ik heb dat ook. Vaak is dat hetzelfde oog en dan echt continu. Ik weet ook niet waardoor het komt, maar ik zou hier wel graag antwoord op willen, dus beschouw dit maar als een upje voor je vraag.
Ik gebruik heel weinig make up. Alleen een laagje mascara en deze mascara gebruik ik al zeker 4 jaar… Dus ik denk niet dat het daar aan kan liggen.
Je gebruikt die mascara toch niet al 4 jaar aan een stuk door he? Mascara moet je eigenlijk om de 3 maanden vervangen. Misschien ligt het daaraan?
Ik heb dat altijd als ik gaap, heel vervelend.
OT:
Misschien inderdaad je mascara/oogpotlood vervangen.
Ik heb dat ook gehad en toen ben ik naar de oogarts gegaan en die zei dat een traankanaal vast zat. Die heeft ze toen `losgetrokken´. Deed helemaal geen pijn en ik heb er nu geen last meer van!
Ik heb dit constant aan mijn oog ivb met een ongeluk… Maar bij mij is er niks meer aan te doen, dus ik hoopte dat dit een topic was met iemand met exact het zelfde probleem XD maarja.
Ik heb wel tips voor waterproof make up? Oogpotlood en stuff…
Heb je lenzen? (:
doen je ogen zeer? zitten ze ‘dichtgeplakt’ 's ochtends?
dan heb je namelijk gewoon oogontsteking… of een die er aan komt misschien
Ik heb dat altijd op de fiets. heel mijn make-up loopt dan uit. Wordt er echt gek van
Dat heb ik ook vaak! Maar niet per se als ik buiten ben ofzo. Ik heb zelf lenzen, en denk eigenlijk dat het daar aan ligt.
Inderdaad misschien oogontsteking, maar ik zou gewoon even naar je dokter gaan of bellen, meestal kan de receptioniste je al helpen.
Ik ook, echt zwaar irritant.
Haha nee :’) Ik koop elke 2 maanden een nieuwe natuurlijk, maar ik bedoel van hetzelfde merk. Dus het kan niet zijn van een nieuwe make up soort die ik gebruik o.i.d.
Ik heb ook geen lenzen en oogontsteking. Mijn oog doet ook geen pijn.
Dan doe je dat gewoon uit je zelf?
Ik heb dit ook bij gapen en fietsen!