Ik denk dat het ons einde zal worden. We hoeven uiteindelijk niets meer, alles wordt voor ons gedaan door elektronica. Dus of we hebben geen doel meer om voor te leven, alles wordt voor ons gedaan dus het leven het geen nut meer, of onze enrgiebronnen raken uitgeput en dan moetenw e weer opnieuw beginnen, maar dat zijn we zo verleert dat we dat niet redden.
Ik vind het naar. Ja, het is fijn, computers en smartphones, maar het gaat veel te ver. Over weet-ik-hoeveel jaar kunnen we precies gaan bepalen hoe ons kind eruit gaat zien door het dna aan te passen. We gaan onmenselijk worden als het zo door gaat. En dat vind ik een beangstigende gedachte.
Then again, er is niets aan te doen, dus heb ik er verder vrede mee. Op een gegeven moment creeërt de mensheid zijn eigen ondergang, maar dat ga ik denk ik niet meer mee maken. De vooruitgang op technologisch gebied is onvermijdelijk, en ze zullen er ook mee door gaan. Dus ik maak me er niet te druk om, mocht het me te veel worden verhuis ik wel naar een afgelegen dorpje dat nog niet zo ver is en ga ik daar lekker verder met leven. ^^ Maar zo ver zal het niet komen, want dan moet het wel ehel snel gaan.