Een titel voor mijn column over hakken?

Heeee, ik heb een column geschreven over hakken, en hij komt in een krant over mode, maar ik weet niet wat voor een titel ik moet nemen
Help :open_mouth:

Manolo, Louboutin, Weitzmann, je kent ze wel. Ze zijn geliefd door vrouwen over de hele wereld en oorzaak van het meest genante moment uit de modellencarrière van Naomi Campbell. Ik heb het natuurlijk over hoge hakken. Ze zijn ontzettend slecht voor je voeten en veroorzaken veel ongemak. Toch zijn wij vrouwen er dol op. Waarom doen wij onszelf al dit ongemak aan?
Ik herinner me nog hoe ik vroeger op de hakken van mijn moeder door het huis scharrelde. Natuurlijk waren ze minstens 7 maten te groot, maar dat maakte niet uit, want als ik die hakken aantrok, voelde ik me net een prinses.
En al werden de hakken met de jaren hoger, en daarmee ook ongemakkelijker, nog steeds voel ik me als een prinses wanneer ik op die stiletto’s sta.
Waarom houden wij vrouwen toch zo van hoge hakken?
Het antwoord is simpel. Hakken zijn een soort van afslankmiddel. Je lijkt langer, je benen lijken dunner en ineens ben je 10 centimeter groter, zonder een pijnlijke beenverlenging.
Je houding is eleganter en je hebt meer zelfvertrouwen.
Bovendien passen schoenen altijd, ongeacht of je een dikke kont hebt, schoenen passen altijd.
Bovenal maakt het niet uit wat je stijl is, er is altijd wel een schoen die precies bij jou past.
Natuurlijk weten we dat er zo ontzettend veel nadelen zitten aan het dragen van hoge hakken, maar ik denk dat we het allemaal eens zijn over het feit dat de voordelen zwaarder wegen. En nooit zullen we afzien van onze ontzettend pijnlijke, maar zo ontzettend mooie hoge hakken.

xxxx

Als je het colomn hier post kunnen we denk ik wel wat verzinnen.

Ehm, misschien iets van: High heels, Mijn liefde voor stiletto’s? Ik heb verder geen idee sorry!

‘‘Die puntige must-haves’’ misschien :'3?

Ja idd, goed idee om het column hier te posten:D Kan dat?

Wel grappig dat je in staat bent om een goede(?) column te schrijven, maar geen titel kan bedenken.

Doe anders iets clichés zoals “Hakken; ze hakken mijn voet in de pan”

ik heb mijn column boven erbij gezet, :slightly_smiling_face:

Het leed dat hakken heet.

*Pam, pam, paaaaaam*

Echt een leuk column!
Ik weet ook niet echt een titel…
We gaan voor lang/hoog?

met de hakken over de sloot.

Ik heb besloten om mijn column ‘Stilettoliefde’ te noemen, maar betere titels zijn nog altijd welkom! :slightly_smiling_face:

Ik vind die van Moonstone leuker : Het leed dat hakken heet.

Hmmm, ik vind Stilettoliefde niet zo’n leuke titel eigenlijk. Het wekt geen aandacht ofzo. Maar ja, zelf weet ik ook geen titel. :’)

van de hak op de tak :stuck_out_tongue:

Ja ik vind het ook niet echt een pakkende titel, maar ik kan nergens iets beters vinden of verzinnen :frowning_face:

Pump it up!
haha geen idee…

upje
__

leuke column trouwens!

Vind je die naam van Moonstone niet leuk dan,

‘Het leed dat hakken heet’

?

Ik vind het wel leuk namelijk. Het zou mijn interesse wel wekken.

Haha, de titel “het leed dat hakken heet” brengt mij op inspiratie om zelf een column te schrijven! :slightly_smiling_face:

In deze zin staat iets dubbel :wink: Viel me op.
Bovendien passen schoenen altijd, ongeacht of je een dikke kont hebt, schoenen passen altijd

Maar ik weet geen leuke titel.