Een tip voor mij? Help me!

Hoi, misschien is dit een dom vraagje, maar ik ga 'm toch stellen.

Zoals jullie weten is het bijna zomervakantie, love it!

Alleen ik zit met iets, ik vind een jongen leuk en ik denk hij mij ook (weet ik niet zeker, beetje verwarrend)
We hebben nu nog een schoolfeest, en that’s it.

We praten niet echt, maar ik merk soms dat hij mij leuk vindt (en mijn vriendin ook)

Dus ik wil graag iets doen op het schoolfeest, iets zeggen ofzoiets.
Maar ik weet niet of ik dat durf…

Hebben jullie misschien tips? Wat kan ik zeggen/doen…
En hoe krijg ik de moed om tegen hem wat te zeggen? En hoe?! (Beetje harde muziek op schoolfeest)

Alvast dankjewel c:

‘Hey! Heb je het ook zo naar je zin?’
‘Wat vind jij van de muziek?’
‘Met wie ben jij allemaal gekomen?’
Gewoon over dingen die op het schoolfeest gebeuren :grinning:

Ik zou hem opzoeken op het schoolfeest en een praatje maken.
Nodig heb dan uit om samen te dansen.

Okie thanks, alleen je moet onderhand schreeuwen haha.
Ik hoop zo dat hij een gesprekje begint hihi.
Zoiezo ga ik 'm wel vaak aankijken en glimlachen, zodat ie wel ziet dat ik wel interesse toon.

Ik ben bang dat ik niet durf en dat er niks gebeurt.
Hij heeft geen Twitter, Facebook, niks…

Niet wachten tot hij een gesprek begint, neem zelf initiatief. Anders maak je kans op helemaal geen gesprek. Praat wat over het feest en dan gaat het als het goed is allemaal vanzelf.

Klopt, ik moet gewoon schijt hebben. Ik zie hem daarna anders toch niet meer… (Mocht hij toch niet geïnteresseerd zijn)

Als je een schoolfeest heb, ga dan met hem dansen! Dan raak je vanzelf wel aan de praat ‘Zullen we wat gaan drinken?’ en dan vragen wat ie voor sport doet of weet ik veel, gewoon van die algemene dingen die je niet van hem weet maar graag wil weten. Succes!

vraag of ie zich vermaakt en of ie nog plannen heeft voor de zomervakantie :slightly_smiling_face:

begin met: hee, gezellig dat je er ook bent! leuk pak.
ga verder met onderwerpen: school, het feest zelf, hoe je weekend was (of het zijne), enz…

probeer het gesprek vooral niet stil te laten vallen, en als dat gebeurt bedenk dan een back up plan zoals: zal ik wat te drinken voor ons halen? of iets dergelijks. wanneer je zegt ‘‘ik ga naar de wc’’ rond je eigenlijk het gesprek af en kan het een ‘little’ akward worden om er weer eentje aan te gaan. (het zogenaamde wanhoopig-lijkend effect, wat je absoluut moet vermeiden!!!)

Mag hier: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-hoeraakikmethemaandepraattopic-257480.0.html