Een tienermoeder gezocht die ik zou mogen intervieuwen

Hallo meiden,

Ik ben bezig met een P.O maatschappijleer. Als onderwerp heb ik gekozen voor ongewenste zwangerschap. Nu is het de bedoeling dat we in het p.o ook een interview afleggen.
Hiervoor zijn wij op zoek naar een tienermoeder. Het liefst onder de 19 jaar. Het blijft natuurlijk volledig anoniem. We kunnen de vragen via girlscene sturen, of via de mail, wat je wilt. Het zullen niet extreem veel vragen zijn.

Ik hoop dat er hier een tienermoeder op dit forum is die graag wat vragen kan en wil beantwoorden. Anders zijn suggesties waar ik iemand die het niet erg vindt om geinterviewd te worden kan vinden ook welkom.

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

er zijn verschillende topics over tienermoeders… misschien kan je daar ff tussenkijken?

Het is interview.
Wilde het even zeggen.

ik ben wel een moeder, was ook ongewenst (we wouden nog een jaartje of 2 wachten) maar ik ben alleen wel ouder dan 19

ow oke thnx! maar ik weet niet als ik zegmaar zo’n tienermoeder aanspreek om ze te interviewen of ze daar wel op zitten te wachten. Daarom dacht ik, ik doe een oproepje.

En sorry, heb altijd twijfels bij dat woord hihi. Weet alleen niet hoe je de titel wijzigt.

Leuk!
Zou er best aan mee willen werken.
Alleen helaas dat t nog niet zover is!
Ben nog zwanger dus…Heb je vast niet veel aan.

ik ben wel geinterreseert :slightly_smiling_face: laat iets wete somareijnders@msn.com

@ MOM2BE, mag ik vragen hoe oud je bent? Misschien hebben we er wel wat aan, want ik denk wel dat je een aantal vragen kunt beantwoorden zoals hoe je omgeving reageerde op het nieuws enzo. Ik heb nu tentamen week, maar begin februari contact ik je even als je nog geintereseert bent ! :slightly_smiling_face:

@somaliam, super dat je interesse hebt! Ik ga je begin februari even contanten (moet nu even heeel hard aan de bak voor mijn tentamenweek). Je hoort van me! :wink:

liefs