een tekenstijl,maar hoe?

heei
ik kan al redelijk tekenen maaaar ik wil een eigen stijl, maar ieder zegt ik ben er mee bezig… maar hoe begin je zoiets?
xxx

teken wat je leuk vind?
ik zou je heel dom vinden als je omdat je een eigen stijl wilt niet de dingen tekent die je het leukste vind…
maar who am I, ik heb er geen verstand van.
Up!

Gewoon heel veel tekenen. Door de oefening kun je zien wat je het beste ligt en dat ga je dan ontwikkelen tot een eigen stijl.

okXD
thnxxxxxx<3

Idd, gewoon veel tekenen en verschillende stijlen proberen, dan kom je er vanzelf achter wat het beste bij jou past, en dan die stijl aanpassen…

hier een tekening die ik vandaag heb gemaakt:

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=197716498&key=RA8Y4AQR

Teken alles wat je mooi vind, ook natekenen.
Zo kom je uiteindelijk wel tot een eigen stijl.

Je afbeelding doet het niet.

als je die link invuld dan zie je de tekening… als het goed is(:

Geinig, maar niet echt mijn stijl :3

hihi ach ik verveelde me en toen maakte ik twee ogen en toen pakte ik een blauwe en een rode stift en toennnn… begon het!

Das goed, laat je fantasie de vrije loop :3

Die zin klopt niet lijkt me.

nou en… daar gaat het toch niet om?

X’D

hier mn album…
http://www.mijnalbum.nl/Album=ROQBBCVQ
die met potlood is mn 1e manga

Een eigen stijl ontwikkelen gaat eigenlijk van zelf, het is niet iets waar je echt over moet nadenken of zo. Wat goed werkt is verschillende kunststijlen bekijken. Dus dan kun je bijvoorbeeld kijken naar Barok, abstract, pop art, enz. Vraag eens aan een leraar Beeldende Vorming/Tekenen op school of die een boekje voor je heeft waar allemaal stromingen/stijlen in staan. En in de bieb zijn ook ontzettend veel kunstboeken te vinden.