Een te lage bloedsuiker

Hey meiden, ik heb vaak last van een te lage bloedsuiker, en vooral wanneer ik sport. Dan is het soms zo erg dat ik geen lucht meer kan halen en bijna omval. Ik ben ook een keer midden in de winkel zomaar neer gegaan, en kreeg toen epileptische aanvallen. Ik moet nog naar de dokter om te kijken of ik misschien hypoglykemie heb (volgensmij betekend dat dat het blijvend laag is…)

Ik heb er niet echt veel verstand van en heb al wel wat artikels gelezen, daarom vroeg ik me af of iemand me hier misschien meer over kan vertellen? En wat de ‘behandeling’ is, en of iemand het hier ook heeft. Bedankt alvast! X :slightly_smiling_face:

Hier staat voor zover ik weer alle informatie in die je nodig hebt.
Je hebt trouwens een prachtige naam! haha

Ja die had ik al doorgelezen, maar ik vroeg me af wat de ervaring van andere mensen hier nou van is, en wat zij er tegen doen

Zelfde naam als jou? :stuck_out_tongue:

Ahhh, dan kan ik je niet helpen sorry! Misschien kan je hier wel wat lotgenootjes vinden!

Ik hoop het ja!

Weet je zeker of dat een lage bloedsuiker is? Want het kan natuurlijk van alles zijn! Heb je je bloed wel eens getest op zo’n moment?
Het lijkt mij erg belangrijk dat je in ieder geval genoeg suiker binnen krijgt, dus bijvoorbeeld een paar dextro’s neemt als je je slap voelt worden, en niet moet gaan hardlopen als je heel lang niks gegeten hebt.

Hypoglycemie betekent gewoon “lage bloedsuiker”, lang of kort, door welke reden dan ook, trouwens :slightly_smiling_face: