een stupid vraag.. biosprobleem.

http://www.biosagenda.nl/…-bioscopen_arnhem_13.html

hier staan bij alle films alleen tot woensdag…
maar toen ik naar eclipse ging op een woensdag. toen dacht ik yes ik heb hem gezien de laatste dag enzo…
maar daarna stond er ineens: Eclipse donderdag vrijdag zaterdag enzo…

dus mijn vraag is draait Step Up 3d nog langer dan woensdag :face_with_raised_eyebrow:

Je zou het beste de bios even kunnen bellen?
Al denk ik van wel. Volgens mij zetten ze niet meteen alle data van de komende 2 weken erop, dus telkens alleen tot woensdag ofzo.

Ja klopt dat probleem had ik ook. Maar als je op de site van de bioscoop zelf kijkt staat het meestal net iets verder vooruit geloof ik. En anders moet je inderdaad de bios even bellen.

ik denk het niet.
anders zou het er wel staan.

geen idee, denk het wel?
die film moet je trouwens zien, echt een aanrader! vooral in 3d (:

ja waarschijnlijk wel, alleen wordt op woensdag het programma voor de volgende week bekend, dus voor donderdag en verder.
Donderdag tot woensdag is zeg maar een week bij de bios, omdat de films meestal op een donderdag uitkomen in NL.

voor de zekerheid kan je natuurlijk altijd even je bios opbellen daar weten ze het waarschijnlijk wel al.

Ja er staat ook maandag en dinsdag.
Je hebt dus die titel van de film en daaronder staan dus de tijden, en anders moet je gewoon even op de titel klikken, dan staat het er geloof ik erbij.

oh ja natuurlijk vragen aan de bios dat kan ook:)
dankjewell

in welke wil je 'm gaan kijken dan, jt of rembrandt? want je komt toch uit arnhem?

Heb ik ook ervaring mee, ze zetten vaak bij (pathé)bioscopen t/m woensdag erop omdat donderdag vaak de neiuwe komen en dus verversen ze alles.