een stelling: te mager voor de catwalk

:bowing_man: Precies wat ik dacht.

njahh k vind zo… als graatmagere modellen mee mogen doen… mogen superdikke dat ook… en sinds superdikke dat niet mogen want dat vind iedereen eww… hoeven graatmagere ook niet mee te doen… en ja als je dan niet mee mag doen… oke… veel meisjes mogen al niet mee doen… te klein, te lang, niets speciaals,… er zijn zo veel redenen… ik vind sowieso de middenmoot het mooist… zoals heidi klum enzo…

En over dat met schelden enzo… ja oke het is even kwetsend als je tegen iemand zegt je bent een dikke koe… als dat je zegt je bent net een lijk zo mager! Maar je ziet alleen vaker dat iemand eww zegt op een dikker iemand dan op een dun iemand…

Die dikke mogen best meedoen hoor, als ze in de kleding passen.
Maar dat doen ze niet, dus doen ze niet mee.

En Heidi Klum is echt geen middenmoot, anders was ze echt zo ver gekomen.

ik bedoel met middenmoot… dat ze niet mager is… maar zeker niet dik… en datis heidi klum

En njahh… kweet niet… ze kunnen dan ook grotere kleding maken?
en ik vind het ook niet mooi als een trui die normaal strak zit helemaal slobbert omdat een model er eigenlijk te dun voor is

Ik irriteer me er ook dood aan, net alsof het verkeerd is om dun te zijn.
Ik werd vorig jaar anorexiapatient genoemd. Ik ben niet eens zo dun! Zij waren gewoon dik, dus dan heb ik maar anorexia, ik heb niks over hun gewicht gezegd verder. Snap dan ook niet dat ze van mijn gewicht (wat overigens gewoon gezond is) een probleem maken.

inderdaad, dat zei ik ook al. mensen moeten niet zo overdrijven

Zo heel heel dun is dat niet. Dat kan je ook nog wel ‘van jezelf’ zijn bij normaal eten! Ja okee, qua BMI is het wel laag (18), maar het kán nog, zegmaar. Ken wel mensen die zo zijn en die hebben echt geen anorexia!

Meisjes waar je echt botten bij ziet mogen vind ik niet op de catwalk. 1.75/55 kg vind ik onzin, want zolang je er gezond uit ziet moet het kunnen