Een soort van player(s)

Oke, dit is een beetje een ingewikkeld verhaal, maar ik weet het niet zo goed meer. Elke keer als ik een jongen beter leer kennen, playt hij uiteindelijk met me. En dan playen in de ruime zin van het woord.

#1. Mijn nu ex. We hadden ong 2 jaar en toen gingen we verder dan zoenen. Ik wilde het eerst niet, want het is wel intiem enzo en ik was nog niet zo oud. Nou goed, na 2 jaar liet ik het wel toe. Na deze avond is het contact verwaterd(hij woont aan de andere kant van NL), en na een half jaar maakte hij het uit. Ik voelde me best wel geplayd! Alsof het daar om ging!

#2: Een jongen die ik heb leren kennen via een (betrouwbaar, absolutely sure) forum. We waren heel close, praatten via msn en belden met elkaar elke dag, urenlang. Maar na een jaar verbrak hij ineens al het contact. Geblockt op msn, hyves, alles verwijderd wat van ons 2en was. (reacties op hyves, foto’s etc.) En waarom? ‘Hij had geen zin meer in mij.’

#3: een jongen van school, hij 18 ik 15. We hadden veel contact, toen het niet zo goed ging met mij heeft hij me veel geholpen, ik vertrouwde hem echt. En hij mij ook. Maar ineens heeft hij al het contact verbroken. Hij heeft me geblockt op msn, ik hoor nooit meer iets van hem. Als ik er naar vraag gaat hij bot reageren, dat weet ik want zo is hij.

#4. Een goede vriend van mij, ken hem van de basisschool, maar nooit superclose tot dit jaar. Een paar dagen geleden ging ik naar hem toe. Was heel gezellig enzo. :slightly_smiling_face: Bij het afscheid pakte hij me ineens vast (eerder ook wel, maar dan voor de grap zegmaar) en deed hij net alsof hij mij zou zoenen. Ik wist niet wat ik hiermee aan moest, want ik vond hem niet leuk ofzo. Maar doordat hij dat deed was ik best wel verward. We hebben niet gezoend, want hij zei dat hij mij niet leuk vond (toen ik daar naar vroeg). Toen wilde ik het absoluut niet.
Wat blijkt: hij wilde gewoon kijken hoe ver hij kon gaan. Als ik hem teruggezoend had, dan was hij gestopt. Ik vind dit zo gemeen!

Voor mij voelt het alsof ik een aantal keren geplayed ben. Niet op de ‘echte’ manier, maar een aantal jongens hebben wel mn vertrouwen beschadigd.

Ik heb nu niet echt meer vertrouwen in jongens. Dat had ik al niet echt, maar nu heb ik er echt genoeg van. Is dit normaal? Stel ik me aan?

Sorry voor het lange verhaal, maar ik zit er echt mee, en ik hoop dus niet op rot reacties.

xxx

hee.
nee je stelt je zeker niet aan.
ik heb zoon dingen ook al vaker gehad. zelfs nu met een jongen waar ik helemáál gek op ben, maar toch weet dat het voor hem niet is zoals voor mij… je vertrouwen beschadigt gewoon. maar je krijgt het echt wel terug als je echt een leuke jongen leert kennen.
het is moeilijk maar je moet je niet af gaan sluiten voor ze :wink:

#1. Mijn nu ex. We hadden ong 2 jaar en toen gingen we verder dan zoenen. Ik wilde het eerst niet, want het is wel intiem enzo en ik was nog niet zo oud. Nou goed, na 2 jaar liet ik het wel toe. Na deze avond is het contact verwaterd(hij woont aan de andere kant van NL), en na een half jaar maakte hij het uit. Ik voelde me best wel geplayd! Alsof het daar om ging!

Dit hierboven noem ik geen playen. Een jongen wacht echt geen twee jaar op dat. Een player had je dan allang opgegeven en iemand anders gepakt die dat snel doet (lijkt me.) En heb je de reden niet gevraagt waarom het uitging? Misschien vond die één ander meisje leuk die bij hem in de buurt woont of vond die een lange afstand relatie gewoon te moeilijk.

#2 + #3

Deze twee vind ik wel heel raar met net als hierboven heb je de reden gevraagd? Ben je niet op hem afgestapt en gevraagd waarom die opeens contact verbrak? Ja je zegt dat hij bot reageerd of tenminste dat denk je maar als je het niet probeert weet je het nooit. Misschien heeft iemand een vuile roddel of je vertelt of weet ik het heb je danniet het recht op dat te weten zodat je weet waar het aan ligt zodat het niet nog eens gebeurt?

Dat is gewoon vuil. en laat hem dat ook maar weten.

Bedankt voor de reacties!
Sorry voor het late antwoord, ik was op vakantie. :flushed:

Ja, die laatste is echt vuil. Maar hij zegt steeds dat er niets is gebeurd en dat ik dus niet zo moet zeuren. Verder doet hij gewoon heel aardig. Ik ken hem al heel lang, dus ik vind het moeilijk om kwaad op hem te worden… En dat kan nu toch ook niet meer? Toch zit ik er nog wel mee… Het is nu vakantie, maar hoe gaat hij straks op school doen? En wat moet ik dan doen? Dat soort dingen…

Ik probeer elke keer het vertrouwen in jongens te houden, maar dat wordt wel steeds moeilijker zo. :s

En die andere 2 jongens hebben het contact verbroken, dus ik kan niet in contact met ze komen…

(up)

Up.

Zomaar ineens? wat kut voor je :frowning_face:
niet alle jongens zijn zo, dus je hoeft niet ineens je vertrouwen in de jongens te verliezen hoor :stuck_out_tongue:

maar hier heb je niks aan. beschouw het als een upje.

Misschien moet je voorlopig gewoon wachten tot iemand naar jou toekomt. En niet te veel van je jezelf bloot te geven en aan jezelf beloven alleen dingen te doen waar je achter staat. Succes!

Dankjulliewel!

Waar ik zelf achter sta, hoe bedoel je dat?

Up…

gewoon nooit verder gaan dan wat je zelf wilt, en waar je je zelf goed bij voelt…

Ah oke. Ja, dat doe ik ook wel! Thanks!

(nog andere reacties? )