Een soort: Hoe draagt die celeb het zoals in tijdschriften maar dan

hier op het forum. Ik heb dit bericht een aantal keren aangepast omdat ik het eerst niet handig had verwoord maar ik hoop dat jullie dit een leuk topic zullen vinden.

Als je leuke plaatjes hebt waar we ons commentaar op kunnen geven lijkt me dat leuk.
Ik begin wel.
Bijv. of je het bij haar figuur vind passen, mooie kleuren, kleding, make up etc.

Wat vind je bijvoorbeeld van Beyoncé.

http://www.fashionone.com/magazine/wp-content/uploads/2013/04/Style-evolution-Beyonce-2.jpg

En degene daarna plaatst weer een nieuwe foto of geeft commentaar op dezelfde foto!

OM HET OVERZICHTELIJK TE HOUDEN graag steeds erbij zetten om welke foto het gaat, of is de foto steeds quoten met nieuw commentaar handiger, of is dat hinderlijk ?

inspiratie voor wat?

Eh. Slotje. Dit gaat sówieso uit de hand lopen.

zijn al best veel topics die hier op lijken geloof ik:P

Hoezo ?

Je kan het toch gewoon posten, of moet ik het neerzetten als een ander topic van celebrity’s in bikini ofzo. Gewoon als inspiratie voor mooie make up, kleding of figuur.

Zijn mensen dan zo kinderachtig ofzo daar over ?

Raar.

:"). Ga alsjeblieft weg zeg.
Er zijn genoeg andere topics. Kijk daar maar in.

Wat een gechagrijn. Maar ok, als dit overbodig is is het overbodig. Ik kon met die zoekwoorden niet echt een goed topic vinden maar dat zal wel aan mij liggen want ik ben hier nieuw.

Dank je wel. Lief van je ! Vind je dat ik het begin bericht zo goed heb aangepast of is het nog niet goed ?