een skinny, maar toch wijde pijpen?

Ik heb pas geleden weer eens een spijkerskinny bij h&m gekocht.
Omdat ik ook gewoon in kleine maten pas heb ik maat 164 gekocht en deze is zelfs nog aan de lange kant en zit lekker strak. Alleen er staat dus echt op zoals bij een vorige skinny die ik had en dezelfde als mijn zusje dat het een skinny is, zoiets. Alleen als ik hem aanheb zitten de pijpen niet tegen mn benen aan terwilj dat bij de vorige wel was en bij mn zusje ook terwilj dit maar 1 maat scheelt, het lijkt net of het een ander model is, of heeft iemand dit ook wel eens opgemerkt ? En de vorige keer dat ik deze broek had verkleurde hij heel erg naarmate ik hem vaker in de was deed, als je hem nug ewoon niet vaak wast, maar alleen in water wast en weer op laat drogen, verkleurt hij dan niet?

lieefs

In een sopje zal hij wel minder verkleuren, gewoon niet te vaak wassen :wink:
Enne, ik weet niet maar als je dunne benen hebt kan een skinny model zelfs een beetje los zitten bij je kuiten zegmaar. Je ziet aan de broek en het model zelf wel of het een skinny is als je hem bijv. ff plat neerlegt. ( als ze pijpen niet wijder lopen zegma xD )

Had je je broek niet gepast ofzo? :’)

Als ik hem wegleg zijn de pijpen even breed zoals zowat heel het stuk tot aan de knie erboven, maar het scheelt echt zo’n stuk met mn vorige broek die precies hetzelfde is dus zou het een fout zijn van h&m of krimpt de pijp ngo wat bij het wassen, want ja die andere is al wel heeel vaak gewassen dus ik weet het niet? Anders kan ik hem nog terugbrengen

Is het niet gewoon een ander model?
En anders dan zijn die pijpen gewoon wat wijder onderaan, die worden niet strakker hoor in de was.

je bedoelt cker flared jeans,
die zitten boven ook strak en wijd onder, maar dan niet dat die hele pijp wijd is…

Nee, er staat heel groot in de broek en aan het kaartje fit sqin

.