Een serieuze brief naar Cupido

En eindelijk kan je hem confronteren. Stel je voor, je kan cupido eindelijk een brief sturen met al je frustraties en verlangens die je met hem wilt delen. Eindelijk kan je hem vertellen wat voor een lul hij is óf dat hij verschrikkelijk goed werk heeft verricht de afgelopen weken.
Lucht je hart en schrijf een intens briefje met een pittige, maar vooral oprechte inhoud!
Ik begin wel;

Cupido,
laat mij meteen met de deur in huis vallen …ik vind dat je jouw werk niet bepaald goed doet.
Miljoenen meisjes janken nu in hun bed, snakkend naar slechts een beetje aandacht van hun crush en zelfs dát is teveel gevraagd? En ja, ik ben één van die tienermeisjes (op het janken na dan).
Mijn liefdesleven is poep en ik snap niet waarom iedereen in mijn omgeving opeens een zogenoemde levenspartner heeft weten te vinden en ik doelloos alleen rondslenter in de gangen zonder een vriendje die mij vraagt om mijn dag. Kan je soms niet richten of beweeg ik soms te snel voor je?
Soms wil ik spontaan de vleugels uit jouw rug scheuren om vervolgens je pijlen af te pakken en ze vervolgens zelf te gaan gebruiken (lees: misbruiken)
Zie dit niet als dreigement, maar als motivatie om jouw werk nog beter te doen.
Ik verlang naar een beetje liefde, alhoewel dat geen haast heeft.
Maar in de tussentijd zal jouw brievenbus nooit leegte kennen, omdat ik jouw ass dus echt wel ga spammen.

Groetjes!

PS: Die nieuwe, leuke jongen in m’n klas is echt te cute, misschien dat ik hem ga aanspreken… reserveert u een pijltje voor deze scenario? x

Lieve Cupido,

Dankjewel.

Liefs

Joe de Cupido

Bedankt voor de relatie die je me gefixt hebt, maar kan je er niet voor zorgen dat het allemaal wat makkelijker is? Dat hij af en toe misschien eens laat zien dat hij van me houdt, dat zou ik wel is appreciëren ja. Oh en zorg ervoor dat er geen enkel ander meisje haar oog op hem laat vallen of omgekeerd.

Dank bij voorbaat.

HEY CUPI.

Ja laten we maar even beginnen met zeggen dat ik vind dat ik nu best wel even wat romance in mijn leven verdien. En dan niet zo’n klootzak die uiteindelijk alleen maar figuurlijk op mijn hart trapt… Nee… Ik wil een lieverdje die van knuffelen houd en echt gek op me is. inclusief maatje 42 en hobbeltjes en bobbeltjes, en mijn non-charmante ‘net wakker’ kop. Hier en daar een fling is leuk, maar daar word geen mens gelukkig van toch?

Liefs.

Yo Cupmasterrr.

Jou beeld is een baby toch?
Persoonlijk dacht ik altijd dat jij het kind van mij en mijn echtgenoot zou zijn.
WEETJE HET TEKEN VAN LIEFDE. EEN KIND. Vat je 'em een beetje?
Dus ik schrijf dit niet naar een of ander tekenfilmfiguurtje, maar naar mijn toekomstige zoon/dochter.

IK EN PAPA ZIJN HEEEEEEEEEEEEL GELUKKIG.
We gaan heel veel van je houden. En we werken heel hard om jou later alles te kunnen geven. Je moet nog een paar jaartjes wachten voor jij op de wereld bent, maar het komt wel InshaAllah.

Al met al wil ik jou heel erg bedanken dat jij het zegel van onze liefde zal zijn. En dat ik een geweldige vriend heb zoals je toekomstige vader.
Hij zorgt heel goed voor mij hoor! Maak je maar geen zorgen.
Ik ben altijd gemeen tegen hem, maar om één of andere reden vind hij dat erg leuk. Ik kan je vertellen dat je de beste vader van de wereld zult hebben! Dat beloof ik je.

Maar doe mij een plezier. Plas af en toe op je vader wil je.

Heel veel kusjes,
Je moeder.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Cupido,

Waarom doe je mij dit aan?

Liefs.

aloha,
bedankt voor deze geweldige relatie,
maar kan je er misschien voor zorgen dat hij iets minder werkt en iets vaker bij mij is?
danku.

Buenosdias Cuppie,

wat is mis met jou?! Waarom laat je me verliefd worden op hem? Wat is dat voor vuile karma streek? En, oh waarom heb je me niet laten zoenen met dat leuke ding van zaterdagavond. Had een pijl bij hem in zijn ass geschoten. En nee, oh nee ga nu niet zeggen dat het mijn schuld is en dat je er alles aangedaan hebt. Je had mij ook wel een extra pijl kunnen schieten ja. Hoezo dat kon niet? Dat kan prima, dan schiet je maar een enorme knalrode met extra liefde zodat je die andere overpowered. Ik wil die ander eruit en ik snap begod niet waarom je me bij hem een dubbele dosis gegeven hebt. Had me een dubbele dosis bij dat lekkere model gegeven en niet bij hem. Na twee jaar verwacht je toch wel dat het over is, maar god nee want meneertje Cupper moest zo nodig er extra pijlen bij schieten.

Als je dan toch zo vreselijk graag schiet, schiet er dan gelijk tien in zijn kont want die laatste gaat een beetje uitwerken en ik verwacht natuurlijk wel love als hij straks bij me in de klas zit. Of althans iets van liefde, aardigheid, aanbidding? Het is allemaal prima.
En misschien moet je die schat met krulletjes iets minder geven. Het mocht dan aandoenlijk zijn, zijn gestotter en gebloos maar dat is voor dat jong natuurlijk heel vervelend. En nog een keer zijn vriendin bedriegen met mij is geen liefde Cup, dat is heartbreaking ja.

Dus, met alle liefde schiet een heeeeeeeel erge grote vol met liefde bij Lief in zijn kleine ass en schiet er nog meer twee kleine achteraan zodat de liefde weer vol terug is. En ja, ik weet dat hij nog steeds een beetje liefde voor me heeft, maar ik wil het graag iets aangedikt. Of word ik nu teveel eisend?

Heel erg veel liefde en pijltjes gewenst,

met liefs Noa.

Hoi Cupido

Naast al de klachten, toch even een bedankingsbriefje hoor :slightly_smiling_face: Moet lastig zijn om een van de meest ondankbare jobs ter wereld uit te voeren!
Dus denk hieraan, momenteel ben ik heel blij met je werk! En heel wat mensen rondom mij ook.

Groetjes!

lieve cupido,

je hebt al bij veel mensen geweldig werk verricht enzo,
maar ik ben toch niet helemaal tevreden.
ten eerste, zorg altijd dat je de ander OOK raakt,
dat ik wat handiger en makkelijker voor iedereen.
ten tweede,
hier is een hint:
NIALL HORAN <3 EVA MIJNACHTERNAAM.
<3 NIALL HORAN.
maak er maar wat leuks van.

ga zo door (:

groetjes,
Eva

Lieve Cupido,

zou je misschien toch een pijl willen richten op hem? Of op z’n minst ervoor zorgen dat hij duidelijk is, zodat ik weet waar ik aan toe ben. Een stap naar voren nemen of juist een punt achter zetten; daar twijfel ik ontzettend over. Hij kan me zo gelukkig maken, maar tevens mijn hart in stukjes breken terwijl hij het zelf niet door heeft.

Liefs.

Cupido,

Leef je nog?

Liefs.

Stuur mij een goede mooie man, ipv altijd die achterbakse kerels.

Hoi Cupie,

Zou je alsjeblief hem een pijl in zijn rug willen schieten, of er een uit mijn hart trekken. Maar niet dit. Niet zodat ik helemaal wegkwijn van hem. Want oh hoe hij uit zijn ogen kijkt, ik wil hem zo graag! Oké dat klinkt misschien niet heel erg romantisch, maar je snapt mijn punt vast wel. Lieve Cup, je hebt de verkeerde te pakken. Want hij is mijn ex. Van twee jaar geleden. Hij ziet me niet meer staan, we zeggen alleen nog maar hoi en dat is het. Ik hoop dat je mis hebt geschoten en eigenlijk die pijl bedoelde voor iemand anders, want nou ja, zoals je ziet is dit niet de meest perfecte oplossing.
Ook al passen we nog wel bij elkaar. Dat hoor ik van mensen. Maar hij vast veel minder, zo lijkt het…
Oh en als je van plan bent hier toch niks aan te doen, laat hem dan alsjeblieft niet meer zo woest aantrekkelijk sexy zijn. Zeker met zijn gitaar. Als hij mijn lievelingslied speelt, zoals hij eerst altijd deed… Want nog een aanblik daarvan kan ik niet meer aan denk ik.

Liefs en laat me alsjeblieft niet doodgaan door hem te zien terwijl hij aan het jammen is.

Lieve Cupido,

Dankjedankjedankjedankjedankjedankjedankjedankje.
Your work here is done, ik heb je pijltjes nóóit meer nodig.

Liefs van mij.

Beste cupido

De volgende keer geen halve pijl in zijn kont gooien aub, want ik wil geen gemengde signalen van hem krijgen. óf hij vindt me leuk, of niet. Je moet er niet voor zorgen dat hij me leuk vindt en dan ineens niet. Gewoon ja of nee, klaar.

Danku.

Stomme kut Cupido

Ik haat je en waag het niet ooit je boog te gebruiken op lelijke en arme mensen. Dan maak ik je persoonlijk af.

Doei.

Cupido,

Bedankt voor deze keer. Na al die jaren, toch eindelijk een goede match. Was wel verdiend, na al die tijd. Hopelijk laat je het zo betijen.

Liefs