En eindelijk kan je hem confronteren. Stel je voor, je kan cupido eindelijk een brief sturen met al je frustraties en verlangens die je met hem wilt delen. Eindelijk kan je hem vertellen wat voor een lul hij is óf dat hij verschrikkelijk goed werk heeft verricht de afgelopen weken.
Lucht je hart en schrijf een intens briefje met een pittige, maar vooral oprechte inhoud!
Ik begin wel;
Cupido,
laat mij meteen met de deur in huis vallen …ik vind dat je jouw werk niet bepaald goed doet.
Miljoenen meisjes janken nu in hun bed, snakkend naar slechts een beetje aandacht van hun crush en zelfs dát is teveel gevraagd? En ja, ik ben één van die tienermeisjes (op het janken na dan).
Mijn liefdesleven is poep en ik snap niet waarom iedereen in mijn omgeving opeens een zogenoemde levenspartner heeft weten te vinden en ik doelloos alleen rondslenter in de gangen zonder een vriendje die mij vraagt om mijn dag. Kan je soms niet richten of beweeg ik soms te snel voor je?
Soms wil ik spontaan de vleugels uit jouw rug scheuren om vervolgens je pijlen af te pakken en ze vervolgens zelf te gaan gebruiken (lees: misbruiken)
Zie dit niet als dreigement, maar als motivatie om jouw werk nog beter te doen.
Ik verlang naar een beetje liefde, alhoewel dat geen haast heeft.
Maar in de tussentijd zal jouw brievenbus nooit leegte kennen, omdat ik jouw ass dus echt wel ga spammen.
Groetjes!
PS: Die nieuwe, leuke jongen in m’n klas is echt te cute, misschien dat ik hem ga aanspreken… reserveert u een pijltje voor deze scenario? x