een scooter kopen?

Hallo Lieve Girlscenemeisjes!

Over twee maanden word ik 16 en ik wil graag een scooter, zelfs heb ik al een mooie scooter op 't oog.
Maar wat ik me nu afvraag, is dat als je iedere dag met de scooter naar school gaat, wordt je daar niet wat dikker van? ik sport wel naast school, maar dat is ook maar 2/3 x in de week en meer tijd heb ik niet, ik heb het namelijk best druk. Maar als ik op een scooter naar school ga (wat ongeveer een half uur fietsen is) heb ik wel meer tijd thuis, omdat een scooter sneller gaat.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar een vriendin van mij die gaat ook op een scooter naar school. Ze zit niet op een sport maar heeft natuurlijk wel gym op school. Ze blijft gewoon op hetzelfde gewicht, maar haar conditie is er wel iets op achteruit gegaan. Ze scoort nu anderhalf punt lager op de Shuttlerun test (die test met die piepjes) xD

Een scooter is gewoon handig, en de kilo’s gaan er echt niet aanvliegen hoor! Bij mij niet tenminste… En je sport al meer dan mij, ik begin vanavond weer na een hele lange tijd met sporten.
Wat voor n scooter zoek je trouwens? Heb de mijne te koop staan haha.

een scooter geeft je veel meer vrijheid, dus het is gewoon heel erg handig.
Ik fietste al nooit naar school dus kan niet zeggen of je dikker wordt,
maar ik denk dat dat best mee valt als je verder lekker blijft sporten.

ik zoek zo’n retro scooter, die zijn zó gaaf!

een mio$ met zo’n jethelm (ll) lóve it!

Je word natuurlijk wel dikker als wanneer je fietst, maar als je dernaast nog sport is er niks aan de hand. Ik heb zelf een sym mio en ben er na 2 jaar nog zeer tevreden over. :slightly_smiling_face:

Haha, die heb ik te koop staan. Een zwarte Fosti Grande Retro van 2008.

zoek je zo iets?

http://i45.tinypic.com/ws359t.jpg