een schouderjurkje, wat moet ik met me bh?

ik heb 8 december gala, ik heb een eenschouder jurkje voor gala.
en als ik dan een bh eronder draag vind ik het echt niet mooi.
maar mama wil geen straples bh kopen die ik maar 1x aandoe.
als ik geen bh aan doen, zie je me tepels want het is geen dikke stof ofzo.
weet iemand wat ik kan doen ? of een tip of iets ?

x

Een plak-bh of toch een strapless bh… anders zou ik het echt niet weten…

Een BH kopen waar je de bandjes vanaf kan halen? Dan kun je em zowel met het gala als ‘gewoon’ aan.

Je kunt ook beha’s kopen waarvan je de bandjes eraf kunt halen.
Die kun je zowel strapless als ‘gewoon’ dragen. Misschien dat je moeder dat iets vindt? Dan kun je hem met gala strapless aan en daarna ‘gewoon’.

^Dat ja.

Bh’s waar je de bandjes de af kan halen.

http://www.hm.com/nl/product/92366?article=92366-B
Bij deze bh zitten ook bandjes.

maar ik heb een maand geleden nog 3 nieuwe bh’s gekocht met mama en 2 ervan waren redelijk duur…
dus voorlopig mocht ik geen nieuwe meer.:frowning_face:
en ik heb ook niet echt tijd deze week op naar de stad te gaan ivm school

Je kan dan alleen nog onzichtbare bandjes kopen.
Maar dan moet je wel een bh hebben waar je de bandjes vanaf kan halen.

Als alles hierboven geen oplossing is, dan een bh met een bandje in de kleur van de jurkje of een huidskleurige… miss niet ideaal maar niemand die daar op let!

Koop gewoon zelf bij de H&M/Hema/Hunkemoller even een strapless bh. Kosten niet veel en zijn altijd wel handig om te hebben.

bij de hunkemoller hebben ze ze nu voor 17,50… anders weet ik het ook niet haha

Betaal hem zelf dan? Bij de H&M voor 12,50 ofzo. Ik heb ook zulke beha’s van H&M, als je een niet te grote cup hebt zijn die stevig genoeg hoor.

^ wat hierboven staat. Ik heb een strapless bh van de HM waar ook bandjes bij zitten dus die kan je zowel met als zonder bandjes kopen. Je kan gewoon op de webshop van H&M bestellen dus dan hoef je ook je huis niet uit :slightly_smiling_face: .

Hoewel even passen in de winkel misschien wel iets beter zou zijn…

Ik zou wel gewoon een bh kopen die eronder past, dit zal heus niet de enige keer zijn dat je 'm aan zal doen
ik de zomer kan je 'm toch ook aan onder jurkjes etc.

Bij de H&M heb je alleen maar strapless bh’s met bandjes erbij… Dus dan kan je hem normaal dragen met bandjes, en voor je gala zonder bandjes!

bij de h&m waar je de bandjes kan afhalen bij sale hebben ze ook zijn ze maar tussen de 5 en 10 euro en soms ook zonder sale 10 euro

stop gewoon 1 bh bandje tussen je tieten/bh? heb ik wel eens gedaan en ging prima

misschien je bandje naar binnen vouwen idd

Ja idd dat zou ik ook doen xD