Een schokje?

Hoi!
Ik ben nieuw op girlscene, en ik had een vraagje.
Ik heb een vriend en we zijn nog niet verder gegaan dan zoenen, al wel ons shirt uit gehad.
Maar vorige week lagen we op bed, beetje te zoenen enzo, en toen kreeg ik een schokje down under, ik vroeg me af wat dat was
Ik hoop dat ik nu niet een domme vraag stel ofzo hahah, maar ik was gewoon benieuwd (:

Werd je niet gewoon geil ofzo? Of kwam hij tegen je clitoris aan? Het lijkt me sterk dat je door te zoenen klaarkomt.

Ja idd, lijkt me sterk hahah, maar hij kwam niet tegen mn clitoris aan, vreemd als je daar schokjes van krijgt :s meestal krijg ik dan gewoon een opgewonden gevoel in mn buik enzo.

Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt. Ik heb dat ook weleens. Weet ook niet wat het is, maar denk een soort van teken dat je het fijn vind? Maar het is (bij mij iig) een totaal ander gevoel dan klaarkomen. Mijn vriend vindt het altijd heel grappig.

Lekker awkward om hier over te praten, maar als ik een tijdje geen seks heb gehad, en wordt intiem met een jongen, dan heb ik dat gevoel ook beneden, dan wordt je gewoon geil :stuck_out_tongue:

Hahah okee bedankt voor jullie reacties :stuck_out_tongue:
Tzal dan idd wel een gevoel zijn van dat je t fijn vind en dat je opgewonden raakt enzo xD

Gewoon opgewonden denk ik.

twitter.com/xLittleDevil ’ ’ Lovesummerfeeling.tumblr.com