een ruzie, wat vinden jullie ervan?

Jullie weten het wel, op de middelbare school heb je altijd groepjes. Nou is mijn groepje heel erg groot. 10 meiden. Nou zijn er ook een beetje sub groepjes, ik geef ze even een nummer (dit heb ik bedacht tijdens natuurkunde, dus het is niet 1 2 3):
Je hebt:

• SC, H, C, F (hier hoorde ik eerst bij, dacht ik…)
  • J, A (dit ben ik)
  • 24, 23, 22, 21

Nou vind ik SC (en F) niet zo aardig, ze heeft namelijk nogal veel kapsones. Vroeger, in de eerste en ook deel van de tweede (ik zit nu in 3 VWO) mijn beste vriendinnen. Laatst zijn J, H, C en ik naar de film geweest. Maar dat wist(en) SC en F niet. Zij zijn er een tijdje geleden achter gekomen en zijn daarvoor ontzettend boos geworden op H en C, maar (nu komt de MAAR) ZIJ hadden ook iets afgesproken, zij zijn uiteten gegaan. En dat wisten WIJ (J en ik) weer niet. En nu zijn SC(en F, maar vooral SC) echt ONTZETTEND boos geworden op H en C, maar vinden jullie dat terecht?
Want voor J en ik hadden ook boos kunnen worden, maar dat zijn wij niet geworden.

Ik hoop dat jullie het begrijpen. :$$

xxx. Anne

het is een beetje moeilijk te volgen door die cijfers :stuck_out_tongue:

verwacht je zelf dat we dit begrijpen?

wow wtf.
lijkt wel wiskunde

idd :stuck_out_tongue:
maar wajoo, jullie mogen toch gewoon afspreken met wie jullie willen?
de ene keer doe je wat met die, dan weer met die.
net als hun dus :wink:
what’s the problem?

Ik geraak er niet zo goed uit wijs, maar het lijkt me een typisch tienermeisjesruzie te zijn.
Gaat wel over.

ik snap het xD

^geef je volledig gelijk
ookal snap ik ht niet echt met die nummers enzo

OOOH
nou ik vind het hypocriet, dat sowieso, en ik vind het belachelijk dat anderen denken dat ze het recht hebben te bepalen met wie H en C omgaan.
Zeg dat maar
of iets subtieler als je geen rpoblemen wil xD

jij mag bepalen met wie jij omgaat. met zun alle gaan eten is wel met wat veel en je kan niet altijd alles samen doen. en naar de film gaan met zn alle is misschien ook wat veel.
dit is echt niets om voor te ruzien… echt waar.

oke ik denk dat ik het begrijp. en ik vind dat je je aanstelt, waarom zouden jullie altijd alles samen moeten doen? als ze iets echt stiekem doen is het misschien niet leuk, maar dan hoef je toch niet zo boos te worden?

Oke… waarom zou iemand hier in godsnaam boos om worden hahaha.
Grow up

ho wacht ik had het dus niet begrepen! nja het is een beetje lullig allemaal, maar ik zou me er niet zo druk om maken.

Wow, nog moeilijk om te snappen XD

maar die SC klinkt echt als een onwijze bitch! Voor de rest, het komt wel goed hoor :’) heb veel ergere ruzies meegemaakt.

Waar zijn 24, 23, 22 en 21 nou heen dan? ; )
Of zijn dat geen mensen?

Ik vind dit iig echt van dat meidengedoe. Dit soort ruzies heb je zoveel in klas 1/2/3 van de middelbare school ; ) Maar vind het iig erg kinderachtig dat zij boos worden als jullie naar de bioscoop zijn geweest. Wat maakt dat nou uit? Je mag toch best iets met sommige vrienden doen en met andere niet?
Dat die andere twee uit eten zijn geweest maakt het nog vreemder dat ze boos worden, maar op zich was het al raar genoeg.

Maar ik hoor maar één kant van het verhaal natuurlijk.

Vraag me trouwens af welke naam nou met SC begint…
Of is het bijvoorbeeld ‘Sanne-Charlotte’ ofzoiets goois-meisjes achtigs ; )

dit slaat egt nergens op… als je iets met elkaar wil doen hoeft het tog niet perse met de héle groep, wat maakt het uit als je met een paar iets gezelligs gaat doen. gewoon niet zo aanstellen!

Wow haha hier snap ik dus niks van.

Ik snap wel de situatie maar niet wie nou wie is enz.
Misschien kun je beter met een kleine groep omgaan.
Of met J of met wie je het beste kunt opschieten altijd alleen blijven heb je ook niet zulke situaties.

Ik snap wat je bedoelt. Zij zijn boos omdat ze werden buitengesloten, maar ondertussen doen ze precies hetzelfde…
Maar je hoeft niet altijd alles met iedereen te doen. Mag ook best wel met een paar wat afspreken. Zij bepalen niet met wie je wat doet…

mee eens.