Een relatie met iemand uit je klas.

Oke het zit dus zo… laatst is er een hele leuke jongen nieuw bij mij in de klas gekomen. Ik denk dat hij mij ook wel ziet zitten, maar ik heb dus nog nooit een relatie gehad met iemand uit de zelfde klas…
Het houd mij een beetje tegen ofzo. Ik denk dan bijvoorbeeld “wat als het uitgaat? Is dat dan niet super awkward?”.

Nouja long story short…
Hebben jullie hier ervaring mee? En hebben jullie misschien tips?
Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Als je elkaar echt leuk vind, zou niets je tegen moeten houden.

agh als jullie elkaar leuk vinden, laat het dan niet tegenhouden omdat je bij elkaar in de klas zit. Ik zie wel vaker dat mensen een relatie met iemand uit de klas krijgen. good luck x

Nou ja, je hoort andere wel zeggen dat de meeste het niet fijn vinden om een relatie te hebben terwijl ze bij elkaar in de klas zitten. Dat ze teveel aan elkaar gaan ergeren etc.

Ik heb zelf ook een relatie en we zitten bij elkaar in de klas, dit gaat heel goed we werken altijd samen, we doen huiswerk samen eigenlijk doen we alles samen net zoals best friends, maar ja dan wat meer haha :slightly_smiling_face:

Voor mij gaat dit gewoon goed, ik irriteer me totaal niet aan hem en is gewoon fijn dat we bij elkaar in de klas zitten en alles samen kunnen doen.

Zoals de meeste hierboven zeggen, als jullie elkaar leuk vinden gewoon doen. :grin:

Ik heb al 1 jaar en 3 maanden een relatie met een jongen uit mijn klas. We hadden gelijk een klik en ik had er een heel goed gevoel over, aangezien we elkaar echt aanvulden etc. En het is echt geweldig :grinning: Ik zie hem daardoor best vaak en we zijn elkaar labpartner,…

En ja, als het uitgaat is het wel awkward, maar dan moet je ervoor zorgen dat de relatie WEL slaagt en altijd goed communiceren, dan komt het goed. Aan elke relatie kan een einde komen en blijft het awkward, dus als dat de enige reden is dat je tegenhoudt zou ik er voor gaan als ik jou was,

Ik snap zeker en vast je zorgen. Maar je als je tot over je over verliefd bent, wat houdt je dan tegen?

ik zou het gewoon doen. Maar als het uitgaat moet je er wel voor zorgen dat jullie wel ‘vriendschappelijk’ uit elkaar zijn gegaan

Kan gewoon

Ik heb ook af en toe les met mijn vriend (bovenbouw, dus we hebben clusters) en at is op zich niet raar oid.
Wat ik vooral vervelend vind, is dat omdat iedereen ons natuurlijk kent ook het idee heeft dat onze relatie hun zaak is??
Echt heel irritant, want mensen uit m’n klas met wie ik niet eens bevriend zijn hebben ook het idee dat ze alles mogen/kunnen vragen over onze relatie. Ook als het over hele persoonlijke dingen gaat. Dus dat is wel lastig, maar idk het is het wel waard hahhaa. Als je iemand leuk vindt moet je je niet laten weerhouden doordat hij/zij bij je in de klas zit.

Ik heb in de brugklas met een jongen gehad en het is toen ook weer uit gegaan. Vier jaar later nu, is nooit awkward geweest (tuurlijk, in het begin maar daar moet je je ook over heen kunnen zetten) en we hebben sinds een half jaar weer een relatie. (Clichétje, back to tha ex haha)

Uit mijn ervaring kan ik zeggen dat een relatie met iemand uit je klas wel altijd goed ging. Alleen stel je zit naast elkaar in de klas, is het wel belangrijk dat jullie allebei wel ff bij de les blijven :wink: Ik zou voor nu ff niet denken aan t “wat als t uitgaat”, want jullie hebben nu nog niet en je weet ook nog niet zeker of hij jou ook leuk vindt. Ik snap je zorgen, maar ik zou me daar voor nu niet druk om maken :slightly_smiling_face: en mocht hij je ook leuk vinden, dan zou ik gewoon met hem nemen als ik jou was! :laughing: x

Wat houd je tegen? Als jullie elkaar heel leuk vinden is dit toch leuk? :slightly_smiling_face:

Ik heb nu langer dan anderhalf jaar een relatie met mijn vriend en we zitten in dezelfde klas, het gaat prima! Ik vind het juist wel leuk (: