Een relatie met een reus

-

Veel meer dan accepteren kan je niet doen denk ik. Wel een beetje sneu dat mensen met hem op de foto willen omdat hij groot is… Maar mensen zijn nou eenmaal gemeen dus weinig aan te doen.

Ik vind dat ze respect moeten hebben voor iedereen. Klein, lang, dik of dun. Vele kunnen er niks aan doen. Dit is geen oplossing voor jou probleem dat weet ik. Ik vind het echt een lastige situatie voor het probleem. Ik zou igg proberen om lak te hebben aan het wijze enz. Ik weet persoonlijk dat het heel moeilijk is! Tis makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik denk dat dat het enigste is wat je kunt doen! Heel veel succes ermee! :sob::muscle:

Hoe vindt hij dat zelf? Gaat hij gezellig met ze op de foto of wijst hij het af? Wanneer hij met ze op de foto gaat en dat wil dan heb je daar niks tegen te zeggen. Voor de rest kun je mensen ook niet anders laten denken dus je gaat hier denk ik ook niet van af komen. Ik denk dat je er nu ook te veel op gaat letten, dus zorg er voor dat je ook naar andere dingen kijkt en aan andere dingen denkt in plaats van te kijken of er mensen naar hem kijken of hem nawijzen.

Hoe lang is hij dan, als ik dat mag vragen?
Mijn vriend is ook echt lang, dat is ook altijd het eerste dat mensen over hem zeggen enzo, dat is soms wel vervelend. Maar zoals al wordt gezegd, ik denk dat je het maar gewoon moet proberen te negeren, je kunt er verder ook niks aan doen.

Ik denk dat het beste is wat je kan doen het negeren is. Je kan er nou eenmaal niks aan veranderen. Al vind ik het erg raar dat mensen met hem op de foto willen. Ik denk ook dat je er af en toe best wel wat van mag zeggen dan tegen die mensen, ze hoeven je vriend inderdaad niet te behandelen als een attractie.
Succes verder

Hij is 2.15 Zelf is hij zijn hele leven er wel op aan gesproken, dus hij is het gewend. Hij gaat ook gewoon met de mensen die het aardig vragen op de foto. Als hij zich beledigd voelt zegt hij er wat van. Maar elke keer al die aandacht. Ik kan niet normaal met hem n dagje weg

Tsja, dat is waar je dan mee moet leren omgaan. Dat ga je niet weg kunnen toveren.

Dat is wel best lang, maar dat wilt niet zeggen dat mensen hem als een attractie mogen behandelen.
Vertel je vriend hoe jij je erover voelt, dat je het rot vindt voor jullie beiden en je gewoon eens rustig een dagje met hem wilt besteden.
Bespreek ook met je vriend wat jullie (eventueel) kunnen zeggen als er nog eens mensen komen voor ‘aandacht’ van je vriend.
Als die mensen komen met ‘mag ik met je op de foto’ dat jullie bijvoorbeeld zeggen van ik/hij is geen attractie ofzo.

Wat belachelijk dat mensen dat zó interessant vinden zeg.
Je kan niet veel meer doen dat het accepteren helaas…

Als ik iemand zie lopen die heel lang is, dan denk ik misschien, zo, die is wel lang, zeg! Maar ik ga echt niet vragen of ik bij hem op de foto mag… Vreemd dat mensen dat dan zo interessant vinden.

Ik ben het eens met Ariël!