Een raar meisje

In mijn klas (c2b) zit een raar meisje.
Ze zweet heel erg ( ze vindt dat deo stinkt ) ze scheert niet ze stinkt uit haar mond ze heeft zweetvoeten en blaren en ze draagt onhygiensche (ofzo) kleren met allemaal gaten en vlekken.
Ik heb het al zovaak tegen mijn mentrix gezegd en ze zegt dan tegen mij dat ik met haar moet gaan praten, maar dan gaat ze zeker weten huilen.
Later zei mijn mentrix dat ze met haar zou praten.
Ongeveer een week geleden hadden ze dan mentorcontact maar ze was ziek ofzo.
En ik negeer haar met zo’n vriendin want ik word helemaal gek als ze achter me loopt.
De laatste tijd kijkt ze heel vaak naar mij dus ik denk dat ze lesbisch is.
Misschien denken jullie dat ik het overdrijf of vinden jullie dat meisje zielig.
In het begin vond ik het ook zielig, maar ze doet er echt niks aan.
En die ouders zijn ook erg raar want ze voeden haar op alsof ze een kind is.
Dus wat kan ik er aan doen?
Moet ik het eerlijk tegen haar zeggen?

Wat is dit nou weer :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ff serieus. Ze is een kind. En blijf gewoon naar je mentrix gaan :l

ga gewoon met haar praten. wij kunnen moeilijk hier iets aan doen he. en ze zal echt niet oppeens ophouden met achter je aanlopen als je niks zegt. zo moeilijk lijkt me dat niet.

:face_with_raised_eyebrow:

Zijn mensen zich dan verplicht om te scheren als ze in jou buurt komen?!

Ik zou ook naar jou kijken als ik hoorde/ doorhad dat jij degene bent geweest die aan de mentrix heeft gezegd dat ik stink. OF zeg het zelf OF bemoei je met je eigen zaken. Dat ze lesbisch is is een beetje een vreemde conclusie

Ze is 13/14/15 DAT IS EEN KIND EN JIJ OOK, gek he dat ze dan word opgevoed als een kind. Als wat moet ze dan opgevoed worden?!

Ik vind jou een raar meisje

Nou ik zit er dus echt mee want ik zit voor haar en dan ruik ik het en dan word ik echt misselijk ;l

Nou dan zet een wasknijper op je neus en adem door je mond

Ik knijp altijd me neus dicht :l

Oke ten eerste ze heeft nog niet gepraat met mijn mentrix.
En iedereen uit mijn klas vindt het ook vies maar niemand durft het te zeggen want we weten zeker dat ze dan gaat huilen.
Ze had vorige maand haar pols gebroken en iemand vertelde aan mij dat haar ouders zeiden : Omdat jij zo weinig hebt gehuild krijg je een nieuwe broek.
Ik vind dat dus echt een rare manier van opvoeden.
En dat is dus mijn mening en het enige wat ik vraag is wat ik heb beste kan doen want mijn mentrix en een paar vriendinnen zegge dat ik het gwn eerlijk tege haar moet zeggen.

laat dat meisje lekker ongeschoren en onhygiënisch rondlopen,
zoveel persoonlijke last heb je er nou ook weer niet van.
En als het echt ondragelijk is spreek haar er dan gewoon eerlijk
op aan en ga niet achter haar rug om over der roddelen.

Ik roddel niet over haar.
Maar ze loopt dus ze heletijd achter me aan.
Ik ben niet eens bevriend met haar :l.

dubbel ofzo

je roddelt wel over haar. Je zegt tegen je vriendinnen en mentrix dat je haar vies vind en je vraagt wat zij vinden dat ik WEL roddelen. EN over dat ze nog niet met je mentrix heeft gepraat dus niet kan weten dat jij het hebt gezegd slaat nergens op, als je je mond open doet kan zei het ook horen, immers je zegt ook dat ze de hele tijd achter je aan loopt.

en wie ben jij om te zeggen dat dat een vreemde manier is om op te voeden?
je wilt niet weten hoeveel ouders dit doen! een beetje van je bent flink geweest dus krijg je een kadootje! dit doen zoveel ouders… beetje vreemd dat je daar moeilijk over doet.

weet je wel waarom ze er zo bij loopt? misschien heeft ze wel een hele goede reden… en volgens mij roddel je wel… anders weet je ook niet dat de hele klas haar vies vind.

zeure niet en ga of gewoon ergens anders zitten, of je moet maar even doorbijten

beetje lullige reacties,
ik snap het wel ik hebhet ook gehad in mijn klas.
en mijn oplossing : ik ging een keer met d’r afspreken, heb d’r haren geverft in een leuke kleur, laten zien hoe je je moet opmaken, kleren gegeven die ik zelf nevernooit meer draag maar die toch leuk zijn en gewinkelt met d’r. en een beetje met d’r gepraat.
en nu is het gewoon een heel leuk meisje geworden.

precies!
zei ik ook al =)

En je zet het nog nog eens openbaar op internet.

Wij hadden ook zo’n jongen op school. En die hadden niet zoveel geld, dus ook geen geld voor warm water. . .
Scheermesjes of iets anders kost ook geld. Had je daar al aan gedacht :face_with_raised_eyebrow:??