Ik zit nu in 3VWO en moet dus dit jaar een profielkeuze maken. Dit duurt nog wel eventjes, maar ik heb dus echt gewoon geen enkel idee. Mijn mentor is tot nu toe eigenlijk alleen maar mentor geweest van een tweedeklas en snapt helemaal niks van de profielkeuze en legt ook niks uit, dus daar heb ik niet heel veel aan. Als je iets aan der vraagt is het: ‘Oh, ja, nee, dat weet ik niet’ en ze verwijst je dan niet door naar iemand die het wel weet ofzo. Ik ben nu eigenlijk vooral benieuwd of economie en biologie veel moeilijker worden in de bovenbouw?
Ik wil heel graag biologie kiezen, maar ik ben totaal niet van de bétavakken dus ik ben eigenlijk een beetje bang dat dit in de bovenbouw ineens veel te moeilijk wordt. Maar ik vind sommige onderwerpen wel heel interessant opzich. Ik heb nu alvast bij de tijdelijke profielkeuze E&M ingevuld, maar iemand vertelde dat het echt veeeel moeilijker wordt en daar word ik dan wel een beetje bang van. Dan heb ik nog een kleine twijfel over N&G. Ik sta nu wel een 8,5 voor scheikunde, maar we hebben pas 2 toetsen gehad en daar kwamen iig weinig berekeningen in voor en volgens mij ook vrij weinig inzichtsvragen en ik denk dat dat wel een beetje een struikelblok wordt